update + billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

piadas

Diana... skriver:

EJ Hvor er de finde ihh hvor er hun dejlig smukke pige  

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Sofia

Søde lille Nadia, hun er så fin - med eller uden hår Og hvor er hun dygtig!

Anmeld

8. september 2011

DK

Wow hvor er hun dygtig! VILDT at hun kravler, jeg er imponeret!

Træls at det går lidt trægt med spisningen. Hvad siger SP at du må af fif. Jeg kan også kun finde på smør (og masser af sukker, men den går vel ikke mere end en enkelt gang...).

Anmeld

8. september 2011

Mettemus

Wow hvor er hun dygtig! Hvor er det vildt hun er så langt!! Det lader da ikke til at det går hende på at hun ikke rigtig vil spise? Jeg har heller ikke rigtig nogen gode råd, så hvad siger din SP? Man kan vel heller ikke tvinge hende til at spise? Er der slet ikke noget hun gerne vil ha? Søde lille Nadia...

Anmeld

8. september 2011

Mettemus

piadas skriver:

Æv, at man skal kæmpe så meget. Håber det hjælper med mere smør.

Jeg har vedhæftet nogle billeder af spænderne, men jeg aner ikke hvilket mærke det er, men man kan vel google lidt og måske finde noget lignende?

Ih hvor er hun altså bare søøøød!!!

Anmeld

8. september 2011

piadas

Mettemus skriver:

Ih hvor er hun altså bare søøøød!!!

Taaaark!

Anmeld

8. september 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Taaaark!

Ej mand!!! Jeg vil for evigt drille Felix med, at han kom senere end Alfred, så han ikke kunne nå at lægge billet ind på det smukke Idabarn!! 

Anmeld

9. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Ej mand!!! Jeg vil for evigt drille Felix med, at han kom senere end Alfred, så han ikke kunne nå at lægge billet ind på det smukke Idabarn!! 

Dårlig mor altså!! Drille sit eget barn! Tsk tsk!

Hvis nu kemien ikke er der mellem Alfred og Ida kan vi jo altid se, om den er der mellem Felix og Ida!

Anmeld

9. september 2011

CA

Hun ser dejlig ud Diana! Og hvor er hun dygtig! Johannes er også lige begyndt at rejse sig op af alt og det gir da lidt knubs ind i mellem. Men hold da op, man kommer på arbejde når man hele tiden skal holde øje med, om de rejser sig op af noget der ikke holder dem oppe, eller om de kan nå noget de kan vælte ned over sig

He he stakkels bror! Det må være hårdt med kravlesøster

Kan ikke komme med gode råd ang. mad. andet end at jeg nok på nuværende tidspunkt havde hevet mit hår af. Hvor irriterende at hun ikke gir det en chance! Og underligt at hun godt ville tage hapser, og nu ikke... Aner ikke, hvad du skal gøre... HAr du prøvet at skifte pålæg på hapserne? Det har du sikkert...

Nå, men held og lykke med maden! Og hun er altså lækker - også uden hår! 

Anmeld

9. september 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Dårlig mor altså!! Drille sit eget barn! Tsk tsk!

Hvis nu kemien ikke er der mellem Alfred og Ida kan vi jo altid se, om den er der mellem Felix og Ida!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.