update + billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Diana...

Hej alle sammen. 

Jeg er da vidst ALT for lidt på baby, ØV ville ellers gerne ha været med i århus idag nåå det må blive næste gang. 

Men en lille update skal i da ha her fra. Nadia er 8 måneder om 6 dage VILD og skulle ha startet DP her d. første oktober den er så blivet rygget til d. 1 november så overtager han nemlig storebrors plads som starter børnehave det  hvor bliver mine små unger af det bliver SÅ store. 

Nadia veje 8 kg så det går lidt langsomt med vægten men vi kæmper også en KAMP med det mad hun gider bare ikke spise og jeg aner ikk hvad jeg skal gøre  men ud over det så stor trives hun hun er en lang smuk skaldet pige he he. 

Vi kæmper stadig med ryggen men det er blevet bedre. 

Hun kravler jo der ud af og har gjort det i en måned nu, hun sætter sig selv op og rejser sig ved alt. Her til morgen gik hun langs min seng for første gang ikke mange skridt men hun gjorde det. Altså jeg synes PLUDSELIG der sker en masse og det hele er inde for en måned  slap nu af lille skat husk nu jeg skal kunne følge med!

Lucas er jo stadig smask forelsket i hende dog er han godt træt af at hun hele tiden kravler efter ham og tager hans legetøj især hans elsket tog he he så det er nu lidt sjovt 

Hun har fået 1 tand og er stadig min lille skallet pige  Håber snart der kommer en lille tot he he 

Gode råd med hvordan jeg får mad i hende modtages med KYS hånd. 

I skal da lige have lidt billeder med også 

Kn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

piadas

Hold da op, der sker da noget!

Wow, hvor er hun dygtig - kan godt forstå, du ikke kan følge med! Så langt er vi SLET ikke, men Ida er jo også en måned yngre.

Tror du måske, der er sammenhæng mellem, at hun er så aktiv og vægten?

Ida ville heller ikke spise, det jeg serverede for hende, men så fik jeg et tip om at komme godt med smør i - og det virker indtil videre i hvert fald! Så må hun komme på smørafvænning senere!

Hæhæ, det med håret skal nok komme. Ellers findes der løsninger. Min venindes bror og svigerinde bor i Texas, og de har sendt sådan nogle smarte spænder over til min veninde, som kan sidde fast i nærmest ingen hårstrå. Jeg var på besøg hos min veninde i sidste uge, så jeg hapsede lige et par stykker - de havde alligevel rigeligt!

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Du godeste hvor bliver hun stor!!! - men ligeså dejlig som altid!

Jeg tænker som Pia, at med det aktivitetsniveau, forbrænder hun jo en del... 
Har du forsøgt at putte frugtmos i hendes mad? Eller godt med smør? Så kan hun altid afvænnes senere...

Måske bliver det også mere spændende at spise i dagplejen, fordi hun sidder sammen med de andre børn.. Det er ikke til at forudsige, men hun ser ud til at trives!

Hvordan har DU det, er du ovenpå igen?

Anmeld

7. september 2011

Maria-s

Hvor dejligt med en update Diana! Lyder til der er fart over feltet. Herhjemme har vi også lige fået "ordineret" >mere smør< af SP'en for at Noah kan holde sin vægt, fordi han også møfler rundt og forbrænder en masse  Håber smørred kan gørred for Nadia, så hun får nok ind til alt det hun forbrænder.

Det med hårret; uhhh hvor er vores 2 unger da ens der Noah har godt nok heller ikke meget og det er lyst ligesom Nadia's For noget tid siden i min Real Life mg var der en af de andres ældre børn der spurgte sin mor; Moaaaar hvorfor er den baby dér skaldet?? aka Noah. hehe jaja alle børn kan jo ikke have lige meget hår Men de der elastikhårbånd med sløjfe på er da supersøde og kan bruges selvom de ikke vælter med hår ovenpå hovedet

Ligesom Anne; Hvordan har DU det? håber det går bedre og at du er ved at være ovenpå.  Herfra

Anmeld

7. september 2011

Diana...

piadas skriver:

Hold da op, der sker da noget!

Wow, hvor er hun dygtig - kan godt forstå, du ikke kan følge med! Så langt er vi SLET ikke, men Ida er jo også en måned yngre.

Tror du måske, der er sammenhæng mellem, at hun er så aktiv og vægten?

Ida ville heller ikke spise, det jeg serverede for hende, men så fik jeg et tip om at komme godt med smør i - og det virker indtil videre i hvert fald! Så må hun komme på smørafvænning senere!

Hæhæ, det med håret skal nok komme. Ellers findes der løsninger. Min venindes bror og svigerinde bor i Texas, og de har sendt sådan nogle smarte spænder over til min veninde, som kan sidde fast i nærmest ingen hårstrå. Jeg var på besøg hos min veninde i sidste uge, så jeg hapsede lige et par stykker - de havde alligevel rigeligt!

Jeg ikke i tvivl om at hun ikke tager så meget på pga hun er så aktiv men hun spiser heller ikke noget mad, jeg kan simpelthen ikke får noget i hende når det rammer hendes tunger rækker hun tungen ud og fjerner det med hånden det er RØV irriterende hun smager ikke engang på det  Jeg må prøve med noget mere smør måske det er det der skal til. 

Ej sådanne nogen spænder er da et MUST HAVE. Har du ikke et billed af dem? 

Anmeld

7. september 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Du godeste hvor bliver hun stor!!! - men ligeså dejlig som altid!

Jeg tænker som Pia, at med det aktivitetsniveau, forbrænder hun jo en del... 
Har du forsøgt at putte frugtmos i hendes mad? Eller godt med smør? Så kan hun altid afvænnes senere...

Måske bliver det også mere spændende at spise i dagplejen, fordi hun sidder sammen med de andre børn.. Det er ikke til at forudsige, men hun ser ud til at trives!

Hvordan har DU det, er du ovenpå igen?

Ja jeg har prøvet med frugtmos når det er grød men problemet med grød/mos er at vi slet ikke kan få skeen i munden på hende så snart hun ser skeen lukke hun munden og drejer hoved. så vi blev faktisk enige med SP for lidt siden at vi skulle gå over til bider i stedet og det gik bare super men nu gider hun heller ikke det mere. AHHHH 

Jamen jeg har det OK. Jeg har mine dage hvor de er virkelig tunge at komme igennem, men det er blevet meget nemmer for mig at håndtere dem. og mine dumme tanker er der sjældent så det er bare dejligt. 

Anmeld

7. september 2011

Diana...

Maria-s skriver:

Hvor dejligt med en update Diana! Lyder til der er fart over feltet. Herhjemme har vi også lige fået "ordineret" >mere smør< af SP'en for at Noah kan holde sin vægt, fordi han også møfler rundt og forbrænder en masse  Håber smørred kan gørred for Nadia, så hun får nok ind til alt det hun forbrænder.

Det med hårret; uhhh hvor er vores 2 unger da ens der Noah har godt nok heller ikke meget og det er lyst ligesom Nadia's For noget tid siden i min Real Life mg var der en af de andres ældre børn der spurgte sin mor; Moaaaar hvorfor er den baby dér skaldet?? aka Noah. hehe jaja alle børn kan jo ikke have lige meget hår Men de der elastikhårbånd med sløjfe på er da supersøde og kan bruges selvom de ikke vælter med hår ovenpå hovedet

Ligesom Anne; Hvordan har DU det? håber det går bedre og at du er ved at være ovenpå.  Herfra

Jeg må prøve noget mere smør kan jeg se håber det kan hjælpe hende til at spise. 

He he altså det hår der  Jeg bliver ved med at sige at nu der altså kommet lidt mere hår kan i ikke se det griner men der ingen der kan se det ha ha ha. Jeg fik først selv hår langt oppe i kravlealderen så mon ikke det kommer snart he he man vil jo bare så gerne når det nu er en pige griner. 

Jamen det går meget bedre jeg kan styre mine tanker meget bedre og har nemmere ved at komme i gennem dagen. Nu skal jeg til at søge arbejde og jeg glæder mig til at komme ud på arbejds market igen men det skræmmer mig helt vild at søge og skrive ansøgninger osv så det kæmper jeg med lige nu. Jeg tør dårlig åbne computeren for at kikke 

Anmeld

7. september 2011

Maria-s

Diana... skriver:

Jeg må prøve noget mere smør kan jeg se håber det kan hjælpe hende til at spise. 

He he altså det hår der  Jeg bliver ved med at sige at nu der altså kommet lidt mere hår kan i ikke se det griner men der ingen der kan se det ha ha ha. Jeg fik først selv hår langt oppe i kravlealderen så mon ikke det kommer snart he he man vil jo bare så gerne når det nu er en pige griner. 

Jamen det går meget bedre jeg kan styre mine tanker meget bedre og har nemmere ved at komme i gennem dagen. Nu skal jeg til at søge arbejde og jeg glæder mig til at komme ud på arbejds market igen men det skræmmer mig helt vild at søge og skrive ansøgninger osv så det kæmper jeg med lige nu. Jeg tør dårlig åbne computeren for at kikke 

Hehehe herhjemme går jeg også og holder SKARPT øje med hans hårpragt og siger; neeej se! Ser det ikke ud som om det er blevet mere fyldigt? Og totten oven på hovedet ER da vokset!! Det er også når det er så lyst som på vores 2's unger, så er det så svært at se!

Har du ikke nogen der kan hjælpe dig med at søge og skrive ansøgninger? Det behøver jo ikke være en professionel, men en veninde eller et familiemedlem der kender dig og kan hjælpe dig med at få søgt de stillinger som du kan stå inde for, men som du måske taler dig selv væk fra, fordi selvtilliden ikke helt er der endnu?...

Men rart at høre at du har det bedre og at der bliver færre af de svære dage...

Anmeld

8. september 2011

piadas

Diana... skriver:

Jeg ikke i tvivl om at hun ikke tager så meget på pga hun er så aktiv men hun spiser heller ikke noget mad, jeg kan simpelthen ikke får noget i hende når det rammer hendes tunger rækker hun tungen ud og fjerner det med hånden det er RØV irriterende hun smager ikke engang på det  Jeg må prøve med noget mere smør måske det er det der skal til. 

Ej sådanne nogen spænder er da et MUST HAVE. Har du ikke et billed af dem? 

Æv, at man skal kæmpe så meget. Håber det hjælper med mere smør.

Jeg har vedhæftet nogle billeder af spænderne, men jeg aner ikke hvilket mærke det er, men man kan vel google lidt og måske finde noget lignende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2011

Diana...

piadas skriver:

Æv, at man skal kæmpe så meget. Håber det hjælper med mere smør.

Jeg har vedhæftet nogle billeder af spænderne, men jeg aner ikke hvilket mærke det er, men man kan vel google lidt og måske finde noget lignende?

EJ Hvor er de finde ihh hvor er hun dejlig smukke pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.