Mette??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jamen så glæder jeg mig til at høre om i får succes med det.

I øvrigt vil jeg lige tilføje at Laurits var LÆNGE om at finde ud af at grød også var mad. Det første lange stykke tid måtte han ikke være for sulten når han fik grød, for så blev han  helt hysterisk og ville ikke spise. Så sad han der og surmulede og lignede en der sagde "mor, hvornår stopper du det der og gir mig det RIGTIGE mad?"

Hehe.. Felix er faktisk ret god til det, tror jeg? I hvert fald bliver han kun sur på flasken... og virker som "hey, det der sjove mad med skeen vil jeg altså meget hellere have..." 

Vi prøver! Tak indtil videre i hvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hehe.. Felix er faktisk ret god til det, tror jeg? I hvert fald bliver han kun sur på flasken... og virker som "hey, det der sjove mad med skeen vil jeg altså meget hellere have..." 

Vi prøver! Tak indtil videre i hvert fald!

SELV

Anmeld

7. september 2011

AnneBJ

Mette for dælen!!!

Frokostgrød er et hit!! 

Han sov til kl. 8 i dag, ved ikke lige hvad der sker for det, men der fik han jo så bare en flaske. Kl. 10 puttede jeg ham, og kl. 11 vågnede han og fik grød. Lidt over 12 tilbød jeg ham så lidt MME og pakkede ham i vognen!

Jeg besluttede mig for, at den lur fremover er lang lur! Jeg har været ude at give sut og trille vognen 3 gange, men han sover stadig!! Det skal nok du!!

Tak igen!

Anmeld

7. september 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Haha!

Sjovt nok tænkte jeg også på dig, da Anne bad om dem, for du plejer jo at sluge sådan noget råt! Især når der ikke er så meget hjælp at hente helt derovre i Peru!

Anmeld

7. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Mette for dælen!!!

Frokostgrød er et hit!! 

Han sov til kl. 8 i dag, ved ikke lige hvad der sker for det, men der fik han jo så bare en flaske. Kl. 10 puttede jeg ham, og kl. 11 vågnede han og fik grød. Lidt over 12 tilbød jeg ham så lidt MME og pakkede ham i vognen!

Jeg besluttede mig for, at den lur fremover er lang lur! Jeg har været ude at give sut og trille vognen 3 gange, men han sover stadig!! Det skal nok du!!

Tak igen!

Selv tak og  FEDT med et hurtigt og godt resultat

Anmeld

7. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Selv tak og  FEDT med et hurtigt og godt resultat

Han sov også en powernap sidst på eftermiddagen, ÅD kartoffelmos og blev lagt i seng kl. 20!

Du er min helt!! 

- betalte du egentlig for at kunne spørge hende Helen Lyng? Jeg var nemlig inde på hendes side for at kigge, men det så ud til at det koster?

Anmeld

7. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Han sov også en powernap sidst på eftermiddagen, ÅD kartoffelmos og blev lagt i seng kl. 20!

Du er min helt!! 

- betalte du egentlig for at kunne spørge hende Helen Lyng? Jeg var nemlig inde på hendes side for at kigge, men det så ud til at det koster?

Yep ... 100 spir/mdr ... det er mig egentligt ret meget imod, men hun er sgu go' og semidesperate tider kræver semidesperate handlinger!

Anmeld

7. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Yep ... 100 spir/mdr ... det er mig egentligt ret meget imod, men hun er sgu go' og semidesperate tider kræver semidesperate handlinger!

Okay, tænkte bare om jeg havde misforstået noget! Men hun giver nogle supergode, konstruktive svar synes jeg!!

Så tak for at dele ud af dine dyrekøbte råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.