Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ano14316 skriver: æv æv æv!!! Det er jeg ked af at høre.. Jeg er heller ikke god til svømmehaller.. tror det er 8 år siden jeg har været ie n svømmehal.. Men den jeg gerne vil op i har et varmtvandsbassin for voksne, altså ikke et babybassin, men massage dyser rundt i kanten.. Og lige nu kunne jeg godt hænge på sådan en kant i 35 grader varmt vand.. gider bare ikke alene.. hehe
æv æv æv!!! Det er jeg ked af at høre..
Jeg er heller ikke god til svømmehaller.. tror det er 8 år siden jeg har været ie n svømmehal.. Men den jeg gerne vil op i har et varmtvandsbassin for voksne, altså ikke et babybassin, men massage dyser rundt i kanten..
Og lige nu kunne jeg godt hænge på sådan en kant i 35 grader varmt vand.. gider bare ikke alene.. hehe
Ej kan man også svømme i det bassin så??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: Ej kan man også svømme i det bassin så??
ja.. det kan man godt, men det er ikke et 25m bassin.. men ahr da svømmet massere rundt i det som barn.. hehe
ano14316 skriver: Skal amanda også svømme? jeg overvejer kraftigt at finden ogen der vil tage med mig i frederiksværk svømmehal i dag, og ligge i varmtvandsbassinet..
Skal amanda også svømme?
jeg overvejer kraftigt at finden ogen der vil tage med mig i frederiksværk svømmehal i dag, og ligge i varmtvandsbassinet..
Mente Amanda G .
MaleneG skriver: Mente Amanda G .
nåhh.. ahh der er jo lidt langt fra østerbro til frederiksværk..
ano14316 skriver: nåhh.. ahh der er jo lidt langt fra østerbro til frederiksværk..
haha nårh for pokker, troede hun var flyttet tilbage til norsjælland
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128