Slut med ridning - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2011

ano14316

Jeg måtte i går indse at jeg har redet for sidste gang i denne graviditet... Jeg har ellers været så glad for det, da det har holdt mig igang, og har virkelig hjulpet med ikke at have for mange bækkensmerter, da det hele bliver bevæget godt i gennem. 

Men hvad skal jeg så nu lave, for ikke bare at sidde på min flade de sidste 5 uger.. 
Hvad kan man starte roligt op, med 5 uger til termin.

Jeg har overvejet svømning, hvis jeg kunne få nogen til at tage med.. gider ikke rigtig alene...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

NinaNymannMadsen

skulle til at forslå svømning. har selv overvejet det for det er sku dejligt at komme i vandet.

hvad med noget træning af en art, man kan jo træne mange ting under graviditeten.

Anmeld

6. september 2011

ano14316

NNM skriver:

skulle til at forslå svømning. har selv overvejet det for det er sku dejligt at komme i vandet.

hvad med noget træning af en art, man kan jo træne mange ting under graviditeten.

Hvilket noget træning, kan man starte op i uge 35? 

Det skal nok lige siges, at da mit bækken er lidt løst, må jeg ikke løfte mere end ca. 2-3 kg (super let at overholde)

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

ano14316 skriver:

Hvilket noget træning, kan man starte op i uge 35? 

Det skal nok lige siges, at da mit bækken er lidt løst, må jeg ikke løfte mere end ca. 2-3 kg (super let at overholde)

det ved jeg ikke helt.
hvis du har det med dit bækken så er det jo begrænset hvad du kan også.

Anmeld

6. september 2011

ano14316

NNM skriver:

det ved jeg ikke helt.
hvis du har det med dit bækken så er det jo begrænset hvad du kan også.

ja.. det er vildt irriterende.. 
Jeg ville også hade hvis det var derfor jeg ikke kunne ride, men det er "heldigvis" fordi bebsen er sunket længere ned, og derfor trykker på skambenet når jeg sidder i sadlen..

Og så kan jeg næsten ikke komme af igen, da maven er i vejen og jeg jo helst ikke skal have en dunkt nedefra..

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

ano14316 skriver:

ja.. det er vildt irriterende.. 
Jeg ville også hade hvis det var derfor jeg ikke kunne ride, men det er "heldigvis" fordi bebsen er sunket længere ned, og derfor trykker på skambenet når jeg sidder i sadlen..

Og så kan jeg næsten ikke komme af igen, da maven er i vejen og jeg jo helst ikke skal have en dunkt nedefra..

det er da altid noget så.

gåture er en god ting, men kan blive hårdt specielt hvis man døjer med smerter i forvejen.

Anmeld

6. september 2011

MaleneG

Hej søde.

Svømning er nok det mest optimale, iforhold til bækkensmerterne

Så må du tage Amanda med under armen. 

Anmeld

6. september 2011

ano14316

MaleneG skriver:

Hej søde.

Svømning er nok det mest optimale, iforhold til bækkensmerterne

Så må du tage Amanda med under armen. 

Skal amanda også svømme?

jeg overvejer kraftigt at finden ogen der vil tage med mig i frederiksværk svømmehal i dag, og ligge i varmtvandsbassinet.. 

Anmeld

6. september 2011

Carl-Emil's mor

ano14316 skriver:

Jeg måtte i går indse at jeg har redet for sidste gang i denne graviditet... Jeg har ellers været så glad for det, da det har holdt mig igang, og har virkelig hjulpet med ikke at have for mange bækkensmerter, da det hele bliver bevæget godt i gennem. 

Men hvad skal jeg så nu lave, for ikke bare at sidde på min flade de sidste 5 uger.. 
Hvad kan man starte roligt op, med 5 uger til termin.

Jeg har overvejet svømning, hvis jeg kunne få nogen til at tage med.. gider ikke rigtig alene...  

jeg står i samme båd som dig, har ikke måtte ride i et år grundet en ulykke og nu slet ikke pga graviditeten, så det er super øv... Mit bedste råd er at lige spørge lægen hvad du må grundet dit bækken

men ellers svømning som de andre siger..

Jeg HADER bare svømmehaller og store bassiner ad ad så jeg må vidst bare plaske rundt i børnebassin hvis jeg får overtalt mig selv til det, synes bare det er øv.. 

Men god fornøjelse  

Anmeld

6. september 2011

ano14316

Höör skriver:

jeg står i samme båd som dig, har ikke måtte ride i et år grundet en ulykke og nu slet ikke pga graviditeten, så det er super øv... Mit bedste råd er at lige spørge lægen hvad du må grundet dit bækken

men ellers svømning som de andre siger..

Jeg HADER bare svømmehaller og store bassiner ad ad så jeg må vidst bare plaske rundt i børnebassin hvis jeg får overtalt mig selv til det, synes bare det er øv.. 

Men god fornøjelse  

æv æv æv!!! Det er jeg ked af at høre.. 

Jeg er heller ikke god til svømmehaller.. tror det er 8 år siden jeg har været ie n svømmehal.. 

Men den jeg gerne vil op i har et varmtvandsbassin  for voksne, altså ikke et babybassin,  men massage dyser rundt i kanten.. 

Og lige nu kunne jeg godt hænge på sådan en kant i 35 grader varmt vand.. gider bare ikke alene.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.