Nogen der kender til babyparadies-shop.de ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

ninnaa

netdaddy skriver:

Nej desværre - fandt kun en e-mail adresse som jeg skrev til...

Okay den har jeg også lige fundet og skrevet til dem de siger de først får min vare hjem i denne uge og så vil de sende den med det samme så nu må jeg bare vente og se .

men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg købte min søns første autostol hos dem i marts-april 2010 og var ude for nøjagtigt det samme som dig. Der gik meget lang tid før jeg så mine vare, og de trak pengene ganske kort tid efter bestillingen.

Jeg mailede til dem, da der var gået de 3 uger, og skrev en meget formel besked om, at jeg gerne ville vide hvor mine vare blev af, og ellers ville jeg gerne have mine penge tilbage NU. De mailede rimelig hurtigt tilbage, og jeg fik da også mine varer inden for en rimelig ekstra tid.

Varerne fejlede intet og jeg sparede en god del ift. danske priser, men er ikke sikker på, at jeg ville handle der igen. De var ganske høflige, men synes godt nok de var langsomme i optrækket.

Anmeld

6. september 2011

Vial

Jeg har købt to autostole der. Der var også , lang leveringstid, men det var okay, da de havde varslet det.

Korresponderede også med dem i ventetiden. Udelukkende fordi at jeg ville have sendt stolene til en anden adresse.

Var kun tilfreds med handlen og firmaet.

Anmeld

6. september 2011

ninnaa

cmks2007 skriver:

Jeg købte min søns første autostol hos dem i marts-april 2010 og var ude for nøjagtigt det samme som dig. Der gik meget lang tid før jeg så mine vare, og de trak pengene ganske kort tid efter bestillingen.

Jeg mailede til dem, da der var gået de 3 uger, og skrev en meget formel besked om, at jeg gerne ville vide hvor mine vare blev af, og ellers ville jeg gerne have mine penge tilbage NU. De mailede rimelig hurtigt tilbage, og jeg fik da også mine varer inden for en rimelig ekstra tid.

Varerne fejlede intet og jeg sparede en god del ift. danske priser, men er ikke sikker på, at jeg ville handle der igen. De var ganske høflige, men synes godt nok de var langsomme i optrækket.

Okay tak .

Ja har selv lige skrevet til dem , og de har sagt der var fejl i hvor lang leveringstiden var men at de får varen i næste uge og sender den straks .

Anmeld

29. februar 2012

Vial

ninnaa skriver:

Okay tak .

Ja har selv lige skrevet til dem , og de har sagt der var fejl i hvor lang leveringstiden var men at de får varen i næste uge og sender den straks .

Fik du varene?Jeg skrev selv i din tråd og var godt tilfreds. Det er jeg så ikke nu!!!Bestilte autostole for to uger siden. De trak penge med det samme. Levering var 1-3 dage. Mailede dem i sidste uge. Fik svar at det blev sendt den fredag og jeg ville få mail med trackingnr og leveringsinfo om aftenen. Fik aldrig den mail og nu svarer de slet ikke på mine mails. HmmmEr liiiidt bekymret for mine 4000 kr!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.