Har handlet der én gang og gør det aldrig igen.
Bestilte og modtog 3 pakker MAM Night sutter som ifølge dem skulle være silikonesutter, hvilket det ikke var. Endvidere virker de ganske enkelt ikke.
Det totale belåb var 210,70 DKK hvilket var OK, men da pengene blev trukket på kontoen blev der trukket 210,70 EURO hvilket på daværende tidspunkt svarede til 1645,73 DKK.
Jeg rettede henvendelse til dem og stillede regnestykket op, så de kunne se hvor meget de skulle refundere. De forsøger så at give mig skylden for det da jeg åbenbart har udfyldt en formular hvor man kun kan betale i EURO. Det er så også OK, men fakturaen løb på ca. 25 EURO og altså ikke 210 EURO.
Der går så 3 uger inden jeg modtager en refusion, men kun på ca. halvdelen af det beløb der skulle refunderes. Herefter tager jeg kontakt til dem igen, og modtager det svar at de ikke kan se der er noget galt. Endnu engang må jeg stille et simpelt regnestykke op for dem, der viser hvor meget de mangler at refundere. De lover så at refundere det resterende inden for 2 hverdage, men da dette ikke sker henvender jeg mig igen, og de lover bod og bedring. Efter at have ventet endnu 14 dage må jeg koble en advokat på (gennem banken) og først efter endnu 14 dage får jeg de resterende penge refunderet, med en meddelelse om at de nu har refunderet for meget og må trække penge på mit kort.
Er du gal hvor blev jeg gal i skralden ved den besked, for jeg havde kun fået refunderet det jeg skulle med undtagelse af en enkelt manglende krone. Advokaten blev derfor varslet og han sendte dem med det samme en meddelelse om at de ville blive trukket i retten, såfremt de trak så meget som én øre yderligere på mit kort, hvorefter der ikke skete mere i sagen.
Bevares - jeg havde valgt en forkert formular så jeg skulle betale i EURO, hvilket også er OK for mig hvis de så havde nøjes med at trække de ca. 25 EURO og ikke 210 EURO.
At man så skal svines til i diverse e-mails og vente i næsten 2 måneder på at få det overskydende beløb refunderet er ganske utilgiveligt.
Uanset hvad, så er der en graverende fejl i deres betalingssystem, når det åbenbart ikke kan finde ud af at man vælger at betale i EURO, men ikke betaler det rigtige beløb.
Jeg kan i den grad IKKE anbefale dem...