Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tager på arbejde nu, men tager en test igen imorgen tidlig, forventer min mens på onsdag... tak for alle jeres svar!!
stephanie1988 skriver: som i kan se på billedet, gemte der en streg lige der hvor "klistermærket" begynder, gælder den???? HA en go dag!!
som i kan se på billedet, gemte der en streg lige der hvor "klistermærket" begynder, gælder den????
HA en go dag!!
den er negativ...
Madam Blå skriver: Skynd dig at tage en ny inden du skal arbejde
Skynd dig at tage en ny inden du skal arbejde
testen viste det samme som igår... hmmm ???
Buckley skriver: Den ser positiv ud, men jeg ville tage en test mere :-)
Den ser positiv ud, men jeg ville tage en test mere :-)
det du ser når du skiller tæsten ad på den måde er restfarven der ligger tilbage... det er ikke en streg
men der kan jo nå at komme en rigtig streg endnu
dem har jeg godt nok taget rigtig mange af .. og har ikke været gravid nogen af gangene, du skal ikke regne med den, køb en Clear blur digital test, de er ret sikre i forhold til dem der som desværre har det med at være defekte, det ses ved at stregen sidder der .
Kay skriver: det du ser når du skiller tæsten ad på den måde er restfarven der ligger tilbage... det er ikke en streg men der kan jo nå at komme en rigtig streg endnu
ja håber også der kommer en.... forventer min mens idag... tak for dit svar
Gaia skriver: Nej stregen sidder det forkerte sted så du kan ikke regne med den. Tror desværre ikke du er gravid men tag en ny test og afvent om der kommer en streg ved siden af kontrolstregen. Krydser fingre
Nej stregen sidder det forkerte sted så du kan ikke regne med den. Tror desværre ikke du er gravid men tag en ny test og afvent om der kommer en streg ved siden af kontrolstregen. Krydser fingre
tak for dit svar, og tak for . Håber den streg snart kommer på det rigtige sted!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128