hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Buckley

Jo det er jo ikke meningen at man skal "ødelægge" testen for at få lov til at de svaret, men der findes dårlige teste, hvad hedder den test her? Jeg ville som sagt uden tvivl teste igen... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Gravid2012

jeg tager på arbejde nu, men tager en test igen imorgen tidlig, forventer min mens på onsdag... tak for alle jeres svar!!

Anmeld

6. september 2011

ønskebørn74

stephanie1988 skriver:

som i kan se på billedet, gemte der en streg lige der hvor "klistermærket" begynder, gælder den????

HA en go dag!!

den er negativ...

Anmeld

7. september 2011

Gravid2012

Madam Blå skriver:

Skynd dig at tage en ny inden du skal arbejde

testen viste det samme som igår... hmmm ???

Anmeld

7. september 2011

Gravid2012

Buckley skriver:

Den ser positiv ud, men jeg ville tage en test mere :-)

testen viste det samme som igår... hmmm ???

Anmeld

7. september 2011

Kay

det du ser når du skiller tæsten ad på den måde er restfarven der ligger tilbage... det er ikke en streg

men der kan jo nå at komme en rigtig streg endnu

Anmeld

7. september 2011

baby012

dem har jeg godt nok taget rigtig mange af .. og har ikke været gravid nogen af gangene, du skal ikke regne med den, køb en Clear blur digital test, de er ret sikre i forhold til dem der som desværre har det med at være defekte, det ses ved at stregen sidder der . 

Anmeld

7. september 2011

Gaia

Nej stregen sidder det forkerte sted så du kan ikke regne med den. Tror desværre ikke du er gravid men tag en ny test og afvent om der kommer en streg ved siden af kontrolstregen. Krydser fingre

Anmeld

7. september 2011

Gravid2012

Kay skriver:

det du ser når du skiller tæsten ad på den måde er restfarven der ligger tilbage... det er ikke en streg

men der kan jo nå at komme en rigtig streg endnu

ja håber også der kommer en.... forventer min mens idag... tak for dit svar

Anmeld

7. september 2011

Gravid2012

Gaia skriver:

Nej stregen sidder det forkerte sted så du kan ikke regne med den. Tror desværre ikke du er gravid men tag en ny test og afvent om der kommer en streg ved siden af kontrolstregen. Krydser fingre

tak for dit svar, og tak for . Håber den streg snart kommer på det rigtige sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.