Camilla framnes' bog: læs den! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

annec

FruRafn skriver:

se mit indlæg længere opp til Twinboys, der står webadressen. 99 kr. gav jeg

Skal man være plusmedlemn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Meliora

Skal man være plusmedlemn?

yep, men det koster kun 19 kr. og man kan bare melde sig ud ligeså snart man har ebstilt bogen, det gjorde jeg:-)

Anmeld

12. september 2011

annec

FruRafn skriver:

yep, men det koster kun 19 kr. og man kan bare melde sig ud ligeså snart man har ebstilt bogen, det gjorde jeg:-)

Ja okay

Anmeld

19. september 2011

malliebooh

hvis man benytter sig af det plusmedlem tilbud, hvor meget koster det så i fragt?

Anmeld

19. september 2011

*Sofie*

FruRafn skriver:

Kære alle jer tøser, der ligesom mig selv er i gang med vægttab, eller som forsøger at kæmpe mod overvægt, gør jer selv den tjeneste at læse Camilla Framnes' nye bog 'Hvis jeg kan, kan du også'.

Den er SÅ god, og man får virkelig sat ord på nogle af de følelser og tanker man som overvægtig har. Jeg har SLET ikke haft lyst til noget usundt efter at have læst den, og synes virkelig den motiverer til at leve enndnu sundere:-)

Anyways, ville bare lige videregive mit tip:-)

Tusind tak for tippet
Her er det motivationen der mangler...så den bog må jeg da vist eje!

Anmeld

21. september 2011

Meliora

MalleH skriver:

hvis man benytter sig af det plusmedlem tilbud, hvor meget koster det så i fragt?

der er vist fri fragt, ellers var det 30 kr.:-)

Anmeld

21. september 2011

malliebooh

FruRafn skriver:

der er vist fri fragt, ellers var det 30 kr.:-)

okay tak

Anmeld

22. september 2011

Meilby

Fik bogen i fødselsdaggave af min dejlige søn i søndags, og var allerede færdig med at læse den mandag efter Fordi den bare er SÅ god og SÅ motiverende Synes jeg kan se mig selv i så mange af hendes situationer, og ikke mindst hendes tanker Den er bare helt kanon

Anmeld

22. september 2011

Meliora

Meilby skriver:

Fik bogen i fødselsdaggave af min dejlige søn i søndags, og var allerede færdig med at læse den mandag efter Fordi den bare er SÅ god og SÅ motiverende Synes jeg kan se mig selv i så mange af hendes situationer, og ikke mindst hendes tanker Den er bare helt kanon

yep, sådan havde jeg det også:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.