Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruRafn skriver: se mit indlæg længere opp til Twinboys, der står webadressen. 99 kr. gav jeg
se mit indlæg længere opp til Twinboys, der står webadressen. 99 kr. gav jeg
Skal man være plusmedlemn?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
yep, men det koster kun 19 kr. og man kan bare melde sig ud ligeså snart man har ebstilt bogen, det gjorde jeg:-)
FruRafn skriver: yep, men det koster kun 19 kr. og man kan bare melde sig ud ligeså snart man har ebstilt bogen, det gjorde jeg:-)
Ja okay
hvis man benytter sig af det plusmedlem tilbud, hvor meget koster det så i fragt?
FruRafn skriver: Kære alle jer tøser, der ligesom mig selv er i gang med vægttab, eller som forsøger at kæmpe mod overvægt, gør jer selv den tjeneste at læse Camilla Framnes' nye bog 'Hvis jeg kan, kan du også'.Den er SÅ god, og man får virkelig sat ord på nogle af de følelser og tanker man som overvægtig har. Jeg har SLET ikke haft lyst til noget usundt efter at have læst den, og synes virkelig den motiverer til at leve enndnu sundere:-)Anyways, ville bare lige videregive mit tip:-)
Kære alle jer tøser, der ligesom mig selv er i gang med vægttab, eller som forsøger at kæmpe mod overvægt, gør jer selv den tjeneste at læse Camilla Framnes' nye bog 'Hvis jeg kan, kan du også'.Den er SÅ god, og man får virkelig sat ord på nogle af de følelser og tanker man som overvægtig har. Jeg har SLET ikke haft lyst til noget usundt efter at have læst den, og synes virkelig den motiverer til at leve enndnu sundere:-)Anyways, ville bare lige videregive mit tip:-)
Tusind tak for tippet Her er det motivationen der mangler...så den bog må jeg da vist eje!
MalleH skriver: hvis man benytter sig af det plusmedlem tilbud, hvor meget koster det så i fragt?
der er vist fri fragt, ellers var det 30 kr.:-)
FruRafn skriver: der er vist fri fragt, ellers var det 30 kr.:-)
okay tak
Fik bogen i fødselsdaggave af min dejlige søn i søndags, og var allerede færdig med at læse den mandag efter Fordi den bare er SÅ god og SÅ motiverende Synes jeg kan se mig selv i så mange af hendes situationer, og ikke mindst hendes tanker Den er bare helt kanon
Meilby skriver: Fik bogen i fødselsdaggave af min dejlige søn i søndags, og var allerede færdig med at læse den mandag efter Fordi den bare er SÅ god og SÅ motiverende Synes jeg kan se mig selv i så mange af hendes situationer, og ikke mindst hendes tanker Den er bare helt kanon
yep, sådan havde jeg det også:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128