Camilla framnes' bog: læs den! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Meliora

twinboys skriver:

den må jeg have fat i... tusind tak

Selv tak:-) Jeg kan anbefale at købe den her: http://www.bladkiosken.dk/plusbog/

Man skal godt melde sig ind, hvilket joster 19 kr. men så koster bogen til gengæld kun 99 kr. og hvis man melder sig ud lige bagefter (jeg gjorde det samme dag) så fortsætter abonnementet ikke:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Meliora

lillePutte skriver:

Selv om jeg altid har været undervægtig, har jeg alligevel ønsket mig den. Hun er en fantastisk kvinde og det er vel altid godt at få lidt inspiration til at droppe de usunde sager

yep, hun er virkelig et forbillede:-)

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

FruRafn skriver:

Kære alle jer tøser, der ligesom mig selv er i gang med vægttab, eller som forsøger at kæmpe mod overvægt, gør jer selv den tjeneste at læse Camilla Framnes' nye bog 'Hvis jeg kan, kan du også'.

Den er SÅ god, og man får virkelig sat ord på nogle af de følelser og tanker man som overvægtig har. Jeg har SLET ikke haft lyst til noget usundt efter at have læst den, og synes virkelig den motiverer til at leve enndnu sundere:-)

Anyways, ville bare lige videregive mit tip:-)

Tak for tippet, så ved jeg hvad jeg skal læse næste gang 

Anmeld

9. september 2011

Meliora

norenberg skriver:

skal helt og aldeles ikke læse den for hun er bare ikke min kop te..

Jeg har aldrig set de unge mødre særlig meget, og havde ikke rigtig nogen mening om hende, andet end jeg havde læst at hun havde tabt 57 kilo, hvilket jo er SÅ flot! Men efter at have læst bogen er jeg SÅ fuld af respekt over for hende, og jeg har lært en del om mig selv, som jeg nok ikke tidligere ville se i øjnene:-)

Anmeld

9. september 2011

Meliora

annec skriver:

Jeg skal hvert fald også have fat i den

glæd dig:-) Jeg blev færdig for et par dage siden, og nu overvejer min kæreste at læse den også, fordi han har set hvor meget min motivation for vægttab er steget. Hele ugen har jeg siddet og trofast gnasket i mine gulerødder og agurker, mens mine kollegaer har væltet sig i jordbærtærter og prinsesse chokoladekager fra Hc. Andersen bageren, UDEN at jeg har fået lyst til at smage

Anmeld

9. september 2011

Meliora

Babymor2010 skriver:

Tak for tippet, så ved jeg hvad jeg skal læse næste gang 

selv tak:-)

Anmeld

9. september 2011

Meliora

N&J skriver:

Har overvejet at købe den, så tak for info, det gjorde lige min beslutning lidt nemmere.. 

se mit svar til Twinboys, hvis du vil købe den billigt;-)

Anmeld

10. september 2011

SHERO

Jeg så den på tilbud i bog og idé til 99,- (bare lige til info)

Anmeld

10. september 2011

annec

FruRafn skriver:

glæd dig:-) Jeg blev færdig for et par dage siden, og nu overvejer min kæreste at læse den også, fordi han har set hvor meget min motivation for vægttab er steget. Hele ugen har jeg siddet og trofast gnasket i mine gulerødder og agurker, mens mine kollegaer har væltet sig i jordbærtærter og prinsesse chokoladekager fra Hc. Andersen bageren, UDEN at jeg har fået lyst til at smage

Lyder godt!

Hvor købte du den og hvad gav du for den??

Anmeld

10. september 2011

Meliora

annec skriver:

Lyder godt!

Hvor købte du den og hvad gav du for den??

se mit indlæg længere opp til Twinboys, der står webadressen. 99 kr. gav jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.