Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneP skriver: man kan også købe nogle der er "enklte" i matas. så kan du nøjes med at sætte dem på du har lyst til! (jeg sætter dem ude i øjenkrogen, og ind til midten, men ikke helt ind og sætter de længste helt ude )
man kan også købe nogle der er "enklte" i matas. så kan du nøjes med at sætte dem på du har lyst til! (jeg sætter dem ude i øjenkrogen, og ind til midten, men ikke helt ind og sætter de længste helt ude )
hmm, dem kunne man jo også prøve:-) tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruRafn skriver: har krøllet hår, og dermed også meget buede vipper, hvilket måske er det der gør det svært at sætte falske vipper på. Men ja, bruger gode mascaraer. Synes bare det ser flot ud med falske vipper, mest for fyldens skyld:-)
har krøllet hår, og dermed også meget buede vipper, hvilket måske er det der gør det svært at sætte falske vipper på. Men ja, bruger gode mascaraer. Synes bare det ser flot ud med falske vipper, mest for fyldens skyld:-)
Ok, har du prøvet at bue de falske når de er kommet på?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ok, har du prøvet at bue de falske når de er kommet på?
FruRafn skriver: Nope, ejer ikke sådan en bukker, fordi jeg aldrig har haft behovet:-)
Nope, ejer ikke sådan en bukker, fordi jeg aldrig har haft behovet:-)
Kan være sådan en kan hjælpe med at få de falske vipper til at sidde bedre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128