Flotte falske øjenvipper der IKKE ser drag-agtige ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Meliora

Findes sådan nogle? Der er kraftige og lange, men ikke så lange at det ser mega unaturligt ud... Synes de gange jeg købt falske øjenvipper har det set meget overdrevet ud. Vil bare se smuk og fit for fest ud;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mor til Mike

FruRafn skriver:

Findes sådan nogle? Der er kraftige og lange, men ikke så lange at det ser mega unaturligt ud... Synes de gange jeg købt falske øjenvipper har det set meget overdrevet ud. Vil bare se smuk og fit for fest ud;-)

h&m har nogle der ser meget naturlige ud.. :-)

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

FruRafn skriver:

Jeg købte nogle i matas for 55 tror jeg, og de var bare super 

Elegante uden at være drama-queen agtige, jeg var rigtig glad for dem

Anmeld

5. september 2011

AnneP

FruRafn skriver:

man kan også købe nogle der er "enklte" i matas. så kan du nøjes med at sætte dem på du har lyst til! (jeg sætter dem ude i øjenkrogen, og ind til midten, men ikke helt ind og sætter de længste helt ude )

Anmeld

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

FruRafn skriver:

Du kan evt. klippe de alm til, så det kun er spidserne yders der bliver længere. Det gør det mindre kunstigt, men stadig rigtig flot. Man kan også købe dem, hvor de ligger klar. 

Anmeld

5. september 2011

Stjernestoev

Jeg synes Mac's er virkelig gode, og også duo limen dertil

Anmeld

5. september 2011

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan evt. klippe de alm til, så det kun er spidserne yders der bliver længere. Det gør det mindre kunstigt, men stadig rigtig flot. Man kan også købe dem, hvor de ligger klar. 

prøvede jeg sidst med et par fra depend, men synes de så lidt afklippede ud:-( Det er bare fordi jeg skal til en kæmpe fest på lørdag, og tænkte det kunne være fint:-)

Anmeld

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

FruRafn skriver:

prøvede jeg sidst med et par fra depend, men synes de så lidt afklippede ud:-( Det er bare fordi jeg skal til en kæmpe fest på lørdag, og tænkte det kunne være fint:-)

Hm... har du prøvet med en øjenvippe tang og en RIGTIG god mascara?

Anmeld

5. september 2011

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm... har du prøvet med en øjenvippe tang og en RIGTIG god mascara?

har krøllet hår, og dermed også meget buede vipper, hvilket måske er det der gør det svært at sætte falske vipper på. Men ja, bruger gode mascaraer. Synes bare det ser flot ud med falske vipper, mest for fyldens skyld:-)

Anmeld

5. september 2011

Meliora

-Sigrid- skriver:

Jeg købte nogle i matas for 55 tror jeg, og de var bare super 

Elegante uden at være drama-queen agtige, jeg var rigtig glad for dem

det lyder som samme mærke jeg prøvede.. måske skulle jeg bare prøve en anden variant... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.