Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruRafn skriver: Findes sådan nogle? Der er kraftige og lange, men ikke så lange at det ser mega unaturligt ud... Synes de gange jeg købt falske øjenvipper har det set meget overdrevet ud. Vil bare se smuk og fit for fest ud;-)
Findes sådan nogle? Der er kraftige og lange, men ikke så lange at det ser mega unaturligt ud... Synes de gange jeg købt falske øjenvipper har det set meget overdrevet ud. Vil bare se smuk og fit for fest ud;-)
h&m har nogle der ser meget naturlige ud.. :-)
Jeg købte nogle i matas for 55 tror jeg, og de var bare super
Elegante uden at være drama-queen agtige, jeg var rigtig glad for dem
man kan også købe nogle der er "enklte" i matas. så kan du nøjes med at sætte dem på du har lyst til! (jeg sætter dem ude i øjenkrogen, og ind til midten, men ikke helt ind og sætter de længste helt ude )
Du kan evt. klippe de alm til, så det kun er spidserne yders der bliver længere. Det gør det mindre kunstigt, men stadig rigtig flot. Man kan også købe dem, hvor de ligger klar.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Du kan evt. klippe de alm til, så det kun er spidserne yders der bliver længere. Det gør det mindre kunstigt, men stadig rigtig flot. Man kan også købe dem, hvor de ligger klar.
prøvede jeg sidst med et par fra depend, men synes de så lidt afklippede ud:-( Det er bare fordi jeg skal til en kæmpe fest på lørdag, og tænkte det kunne være fint:-)
FruRafn skriver: prøvede jeg sidst med et par fra depend, men synes de så lidt afklippede ud:-( Det er bare fordi jeg skal til en kæmpe fest på lørdag, og tænkte det kunne være fint:-)
Hm... har du prøvet med en øjenvippe tang og en RIGTIG god mascara?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hm... har du prøvet med en øjenvippe tang og en RIGTIG god mascara?
har krøllet hår, og dermed også meget buede vipper, hvilket måske er det der gør det svært at sætte falske vipper på. Men ja, bruger gode mascaraer. Synes bare det ser flot ud med falske vipper, mest for fyldens skyld:-)
-Sigrid- skriver: Jeg købte nogle i matas for 55 tror jeg, og de var bare super Elegante uden at være drama-queen agtige, jeg var rigtig glad for dem
det lyder som samme mærke jeg prøvede.. måske skulle jeg bare prøve en anden variant... :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128