Jeg ammer med viljestyrken !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Anja

Det må vist mere være viljestyrken end evnen til at amme, der gør at Esther stadig ammes fuldt ud, for nu har jeg sgu brystbetændelse for 3. gang mens jeg ammer hende !!

Vi har dåb i morgen og det vil jeg jo gerne være frisk til, så jeg var heldig at den søde vagtlæge gerne ville udskrive antibiotika over tlf så jeg kan nå at få det i dag inden apoteket lukker.

Anja, som elsker at amme, men som hvis bryster vist ikke er beregnet til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Plysbjørnen

Av av stakkels dig... Jeg må ærligt tilstå at jeg sgu nok havde stoppet med at amme...

Håber du snart bliver frisk igen...

Betina

Anmeld

17. januar 2009

bette

puha ha avs da.. kunne godt forstille mig at det gjorde nas..

håber du er frisk til i morgen..
og som trold skriver ville jeg også have stoppet.. men fedt du har sådan en viljestyrke

Anmeld

17. januar 2009

Nadi

EJ Anja for pokker! Nu må du altså ikke pine dig selv for meget. Esther skal nok overleve selvom hun ikke få MM, selvom det er skide hyggeligt skal du altså tænke på dig selv!
Håber du er fit for fight imorgen og god fest

Anmeld

17. januar 2009

Tikki

uf lyder ikke rart. Mine bryster duer ikke til amning - derfor har jeg nu 2 flaskebørn. Træls, når man gerne vil amme....men de trives jo fint på MME

God bedring og god dåb - håber du kommer ovenpå igen meget snart.

Anmeld

17. januar 2009

Anja

Ja, jeg ved godt at Esther sagtens vil overleve fint på MME, men jeg vil bare SÅ gerne amme hende. Hun har jo børneeksem og er derfor lidt udsat mht allergier, så jeg vil amme hende i al fald de 6 mdr, hvis hun ellers vil og hvis mælken bliver ved med at være der.

Jeg har det heldigvis allerede bedre, så jeg håber på at være ret frisk til i morgen.

Anmeld

17. januar 2009

linemus

Godt at høre du har fået det lidt bedre, så du kan være klar imorgen til en dejlig dag.

Hvor er det synd, at du skal døje med brystbetændelse så mange gange. Måske det kun lige er her i starten, så det bliver nemmere? Håber det Jeg synes det er flot, at du bliver ved, når det er det du allerhelst vil. Ved hvor skidehårdt det er, når det gør ondt, men man samtidig bare vil det. Jeg gjorde det også pga. allergier. Bare husk at komme igennem det og stadig være hel indeni. Jeg tror, jeg gik for langt første gang - vil i hvert fald ikke gøre det igen, tror jeg.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.