Død lækker PumpDeLux vinterjakke str 5/6 år SÆLGES:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
844 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Valle81

Min datter er vokset ud af denne skønne skønne jakke.

Den har en dyb blommefarve,med guldsyninger indenvendigt - se billede

Den er varm og lækker - kan vaskes i maskine og SKAL tørretumbles for at tørre og puffe op. Den er vasket ca 4 gange.

Den er ikke gået i stykker nogen steder, ikke gået i nogle syninger eller andet. Det eneste der er, er at der hvor navnemærket i nakken har siddet er der små "prikhuller" efter stingene. Jeg har fjernet det - da der stod navn i og det var gået rundt i sømmet - har prøvet at tage billede - men ved ikke hvor tydeligt det ses:0)

Ellers er den fra ikke rygerhjem, og fra hjem uden dyr.

Købt fra ny til 400 kr

Sælges for 175 inkl porto:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Valle81 skriver:

Den er varm og lækker - kan vaskes i maskine og SKAL tørretumbles for at tørre og puffe op. Den er vasket ca 4 gange.

Den er ikke gået i stykker nogen steder, ikke gået i nogle syninger eller andet. Det eneste der er, er at der hvor navnemærket i nakken har siddet er der små "prikhuller" efter stingene. Jeg har fjernet det - da der stod navn i og det var gået rundt i sømmet - har prøvet at tage billede - men ved ikke hvor tydeligt det ses:0)

Købt fra ny til 400 kr

Lækker jakke! Jeg har en datter på 4 år, der er 110 cm høj - mon den er alt for stor til hende? Er på jagt efter en fin vinterjakke til hende

Anmeld

5. september 2011

Valle81

cmks2007 skriver:

Lækker jakke! Jeg har en datter på 4 år, der er 110 cm høj - mon den er alt for stor til hende? Er på jagt efter en fin vinterjakke til hende

Det svarer til en 110-116 og det er en lang jakke og den kan godt tåle at være let for stor

Min datter har brugt den i 2 vintre hvis du ønsker kan jeg lige måle længden fra under arm og ned osv

Anmeld

5. september 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Valle81 skriver:

Det svarer til en 110-116 og det er en lang jakke og den kan godt tåle at være let for stor

Min datter har brugt den i 2 vintre hvis du ønsker kan jeg lige måle længden fra under arm og ned osv

Hun har en legevinterjakke nu i str. 110, som passer perfekt, så 110-116 vil vel være fint, når der muligvis skal en tyk trøje under?

Anmeld

5. september 2011

Valle81

cmks2007 skriver:

Hun har en legevinterjakke nu i str. 110, som passer perfekt, så 110-116 vil vel være fint, når der muligvis skal en tyk trøje under?

Ja bestemt, Asta har også brugt fleece trøjer og mormors hjemmestrikt under

Anmeld

5. september 2011

Violamusensmor

Valle81 skriver:

Købt fra ny til 400 kr

Jeg vil gerne byde 150 inkl. porto!!!

Anmeld

7. september 2011

Valle81

SOLGT:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.