38+0 - Snart kan vi byde velkommen til en NS baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Tja... synes nu vi har brug for et ordentligt bad først før der kommer nyt fladskærmtv

Man bliver nød til at tage det der er vigtigst først... 

Vores sofaer er ved at gå fra hinanden... Huller forskellige steder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

<3

Mira0911 skriver:

Man bliver nød til at tage det der er vigtigst først... 

Vores sofaer er ved at gå fra hinanden... Huller forskellige steder... 

Ja det er noget vigtigere end et smartere tv... Her vil jeg gerne have flyttet badet og dermed give en bedre ruminddeling i lejligheden plus plads til badekar! Men det koster jo så nu må vi se hvornår det bliver

Anmeld

7. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Ja det er noget vigtigere end et smartere tv... Her vil jeg gerne have flyttet badet og dermed give en bedre ruminddeling i lejligheden plus plads til badekar! Men det koster jo så nu må vi se hvornår det bliver

Badekar savner jeg sådan... Det var der her før badeværelset blev lavet om... Nu er det bare en brusekabine som er plantet på gulvet og koblet til vand osv... 

Anmeld

7. september 2011

<3

Mira0911 skriver:

Badekar savner jeg sådan... Det var der her før badeværelset blev lavet om... Nu er det bare en brusekabine som er plantet på gulvet og koblet til vand osv... 

ja det er knap så fedt. Vi har også brusekabine og kan godt allerede se at jeg får sgu svært ved at komme ud og ind - den er hjørne åbnet

Det bliver spændende!

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

Ja det bliver spændende!!!! Og så må der godt snart ske noget med alle de snyde-smerter du har!!! Jeg glæder mig til at se billeder af hende!

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Ja det bliver spændende!!!! Og så må der godt snart ske noget med alle de snyde-smerter du har!!! Jeg glæder mig til at se billeder af hende!

Ja tak - Ønsker virkelig også der snart sker noget... 

Anmeld

12. september 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Ja tak - Ønsker virkelig også der snart sker noget... 

Ja det kan jeg godt forstå. Det er også utrolig spændende at skulle møde et helt nyt lille menneske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.