Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må sige at maven har ikke samme pæne form som for en 1 måned siden... Sunket godt ned... Det betyder også at jeg slet ikke sidder særlig godt i sofaen i mere om jeg sidder på dyner eller tæpper, kan være lige meget... Men som sagt, det er jo snart over...
Render oppe om natten alt for mange gange.. Hihi... Blæren er temmelig presset om natten... Plus halsbranden også driller, der skal jeg også op 2 gange om natten for at tage gaviscon... Glæder mig til at slippe af med alt det... Og nyde tøsen... Kysse og kramme hende... Sammen med min skønne lille familie...
De der mens smerter, nøøøj de driller... Så man tror der er noget optakt til et eller andet, men nej, de forsvinder igen efter en lille time...
Vægten siger nu +28 kg... Jeg er SÅ klar til at føde.. Hun kan bare komme... Går og venter tålmodigt, så meget som man nu kan...
Så er der end masse gætterier i min familie... De fleste tror hun melder sin ankomst på min fødselsdag...
Her er et frisk billede....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin fin mave - jeres tv billeder bliver mere og mere syret!
mrs X skriver: Fin fin mave - jeres tv billeder bliver mere og mere syret!
Haha, jeg ved sq ikke lige hvad det er for noget kæresten sidder og ser...
Mira0911 skriver: Haha, jeg ved sq ikke lige hvad det er for noget kæresten sidder og ser...
mrs X skriver: Troede først der var noget i vejen med tv'et! det ser meget syret ud hahaha!
Troede først der var noget i vejen med tv'et! det ser meget syret ud hahaha!
Hehe... dog er det et gammelt tv, men det er ikke begyndt at skabe sig endnu...
Mira0911 skriver: Hehe... dog er det et gammelt tv, men det er ikke begyndt at skabe sig endnu...
Det ligner bare først at det var en plakat eller billede... MEget mærkeligt!
Og de gamle tv kan sagtens holde længe endnu
mrs X skriver: Det ligner bare først at det var en plakat eller billede... MEget mærkeligt! Og de gamle tv kan sagtens holde længe endnu
Hehe... Ja det satser vi nu også på at det gør.. Herren vil dog så gerne have et fladskærm - meeeen, der er så mange andre ting der kommer før det...
Mira0911 skriver: Hehe... Ja det satser vi nu også på at det gør.. Herren vil dog så gerne have et fladskærm - meeeen, der er så mange andre ting der kommer før det...
Tja... vi har så en fladskærm men den er jo gammel efterhånden
mrs X skriver: Tja... vi har så en fladskærm men den er jo gammel efterhånden
Hehe... Vi får det også her på et tidspunkt.. Synes nu har brug for en ny sofa i stedet for...
Mira0911 skriver: Hehe... Vi får det også her på et tidspunkt.. Synes nu har brug for en ny sofa i stedet for...
Tja... synes nu vi har brug for et ordentligt bad først før der kommer nyt fladskærmtv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128