38+0 - Tungt... Men snart i mål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Mira0911

ciepige skriver:

Hepper!
Synes din mave sidder suuuper flot! Og nøj hvor går tiden stærkt når man "bare" sidder og følger med herinde..  

Tusind tak skal du have...  Ja tiden er virkelig fløjet afsted... 

Ja lige om lidt render tiden fra mig og så har du født... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Du kan tro den er tung og besværlig efterhånden... Skønt at kunne se en ende på det slæben... 

Vestøv ja tak... 

Det er meget spændende og se om hun kommer inden eller efter min fødselsdag... 

ja det tror jeg gerne ved jo hvordan min egen mave er og du er enda længere henne end mig jo.

sender alt det vestøv jeg overhovedet kan

ja det er spændene om hun kommer før eller efter. men håber da hun kommer før termin som også er lige om lidt jo.
glæder mig rigtig meget til at læse du har født og se den bette pige der gemmer sig der inde.

Anmeld

5. september 2011

FogL

Mira0911 skriver:

Tusind tak skal du have...  Ja tiden er virkelig fløjet afsted... 

Ja lige om lidt render tiden fra mig og så har du født... 

- jeg GLÆDER mig sådan! 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

ciepige skriver:

- jeg GLÆDER mig sådan! 

Det kan jeg godt forstå... Det er så fantastisk at blive mor... 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det tror jeg gerne ved jo hvordan min egen mave er og du er enda længere henne end mig jo.

sender alt det vestøv jeg overhovedet kan

ja det er spændene om hun kommer før eller efter. men håber da hun kommer før termin som også er lige om lidt jo.
glæder mig rigtig meget til at læse du har født og se den bette pige der gemmer sig der inde.

Ja præcis...  Og så har jeg strækmærker som klør en i pokker og væsker og kommer sår på... Puuh... 

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Stadig en flot mave, selvom den er sunket lidt

Den ser godt tung ud, og jeg tror jun kommer på torsdag

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Stadig en flot mave, selvom den er sunket lidt

Den ser godt tung ud, og jeg tror jun kommer på torsdag

Den er rimelig tung...  Spændende og se om hun kommer på Torsdag... Hmm.. mener du torsdag i denne uge eller næste uge? Hvis det er torsdag næste uge, så er det på min fødselsdag... 

På fredag skal vi ud og spise med en et hold venner, som er kæresten's kollegaer... Men de har sagt det er lovligt hvis vi melder fra og jeg er i fødsel... Vil ikke ligefrem føde i bowling centret... Hihi... 

Anmeld

5. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja præcis...  Og så har jeg strækmærker som klør en i pokker og væsker og kommer sår på... Puuh... 

okay. øv da. smøre du dem? det kan hjælpe lidt på kløen. ellers så en kold klud på også kan også hjælpe lidt.

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

okay. øv da. smøre du dem? det kan hjælpe lidt på kløen. ellers så en kold klud på også kan også hjælpe lidt.

Virkelig øv.. Jeps jeg smøre dem med after sun og mandelolie lige for at lindre kløen... 

Anmeld

5. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Virkelig øv.. Jeps jeg smøre dem med after sun og mandelolie lige for at lindre kløen... 

Okay det jo godt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.