38+0 - Tungt... Men snart i mål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.569 visninger
54 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Mira0911

Må sige at maven har ikke samme pæne form som for en 1 måned siden...  Sunket godt ned...  Det betyder også at jeg slet ikke sidder særlig godt i sofaen i mere om jeg sidder på dyner eller tæpper, kan være lige meget... Men som sagt, det er jo snart over... 

Render oppe om natten alt for mange gange.. Hihi... Blæren er temmelig presset om natten... Plus halsbranden også driller, der skal jeg også op 2 gange om natten for at tage gaviscon...  Glæder mig til at slippe af med alt det...  Og nyde tøsen... Kysse og kramme hende... Sammen med min skønne lille familie... 

De der mens smerter, nøøøj de driller... Så man tror der er noget optakt til et eller andet, men nej, de forsvinder igen efter en lille time... 

Vægten siger nu +28 kg...  Jeg er SÅ klar til at føde.. Hun kan bare komme... Går og venter tålmodigt, så meget som man nu kan... 

Så er der end masse gætterier i min familie... De fleste tror hun melder sin ankomst på min fødselsdag... 

Her er et frisk billede.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mauser.

Den er altså blevet rigtig fin din mave syntes jeg, dem ser stram og spids ud håber snart hun kommer .. KOM SÅ .. jeg venter spændt ..

Anmeld

5. september 2011

twinny

sikke en fiiin mavse..  vi hepper på hun snart kommer...

Anmeld

5. september 2011

NinaNymannMadsen

puha den ser godt nok tung ud. det er godt du er i mål lige om lidt jo. håber da hun kommer snart.
sender hvertfald en masse vestøv og håber det hjælper. kunne være sjovt hvis hun kom på din fødselsdag eller dagen efter eller før måske bare. jeg tror du føder inden næste uge er omme hvertfald.

Anmeld

5. september 2011

Janni.

Hep hep  Håber hun snart kigger ud  

Du er smuk som altid 

Anmeld

5. september 2011

FogL

Hepper!
Synes din mave sidder suuuper flot! Og nøj hvor går tiden stærkt når man "bare" sidder og følger med herinde..  

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Den er altså blevet rigtig fin din mave syntes jeg, dem ser stram og spids ud håber snart hun kommer .. KOM SÅ .. jeg venter spændt ..

Tak søde...  Ja hun må gerne komme snart... Jeg må vente tålmodigt... 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

sikke en fiiin mavse..  vi hepper på hun snart kommer...

Tak skal du have....  Ih ja, masser af vestøv vil være skønt... Modtager med kyshånd... 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

puha den ser godt nok tung ud. det er godt du er i mål lige om lidt jo. håber da hun kommer snart.
sender hvertfald en masse vestøv og håber det hjælper. kunne være sjovt hvis hun kom på din fødselsdag eller dagen efter eller før måske bare. jeg tror du føder inden næste uge er omme hvertfald.

Du kan tro den er tung og besværlig efterhånden... Skønt at kunne se en ende på det slæben... 

Vestøv ja tak... 

Det er meget spændende og se om hun kommer inden eller efter min fødselsdag... 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Hep hep  Håber hun snart kigger ud  

Du er smuk som altid 

Taaaaaaak! 

Jeg venter ligeså spændt som alle andre på hvornår hun melder sin ankomst... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.