En update på det hele :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Nessie

Dejligt at der endelig var én der tog sig tid til at forklare hvad det hele gik ud på, og rigtig skønt at I begge er sunde og raske

Spændende at se updaten på onsdag, den er selvfølgelig god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Dejligt med en god oplevelse og en læge der har tid til at sætte dig ordentligt ind i det hele.

Nu håber jeg du kan nyde det sidste af din graviditet - der er jo slet ikke så længe igen

Lige præcis! Og jeg vil gøre mit absolut bedste! Snart er det jo ikke kun far og mor, men far, mor og blyp

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Det er SÅ dejligt når der er en som gider bruge tid på at forklare det hele .. Sådan havde jeg det , da jeg fik ny jm

Godt at høre , at der er styr på det hele 

Lige præcis! Nogen gange tror jeg godt, at de kan falde i rutinefælden og glemme at patienten altså også har brug for at følge med. Og så møder man af og til de skønne engle, som også involverer én selv, og det er vidunderligt!

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jamen hey det er da totalt godt nyt!

Dejligt med en sød læge der tager sig tid

(Mon den her strimmel også skal vare tre timer)

Ved du hvad, jeg har allerede aftalt med mig selv, at jeg medbringer en bog. Haha. Seriøøøøøsssstttt de der tre timer var lang tid, som du jo også kan bevidne om

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Godt nyt!! Dejligt med en god update

Super dejligt at lægen ville bruge tid på at forklare det hele, så du ikke skal bekymre dig alt for meget

Ja, det er rigtig dejligt! Så kan jeg koble hjernen fra i en periode

Anmeld

5. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Dejligt at der endelig var én der tog sig tid til at forklare hvad det hele gik ud på, og rigtig skønt at I begge er sunde og raske

Spændende at se updaten på onsdag, den er selvfølgelig god

Ja, det lettede virkelig en sten fra hjertet og fjernede en masse forvirring Så må vi se hvad onsdagen bringer, men uanset hvad, er vi jo begge raske, og baby er tyk, så det kan jo ikke gå helt galt

Anmeld

5. september 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ved du hvad, jeg har allerede aftalt med mig selv, at jeg medbringer en bog. Haha. Seriøøøøøsssstttt de der tre timer var lang tid, som du jo også kan bevidne om

Det er vist en rigtig god idé

Jo tak, det var da lidt langvarigt

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Til jer, der har fulgt lidt med.. Angående jeg har været inde og få kørt strimmel flere gange sidste uge pga. babys for hurtig hjertelyd og selv er blevet checket i hoved og røv..

Alle har været mega søde gennem hele forløbet, men har også følt mig frustreret, fordi der ikke rigtig er nogen der har informeret mig ordentligt om, hvad de egentlig var ved at undersøge, og hvad de ledte efter. Og den ene der siger det er ok med hurtig hjertelyd, og den anden der siger, at det ikke er så sundt for baby.

I dag skulle jeg have taget flere blodprøver, fordi mine prøver torsdag viste, at mit blodprøvetal var lidt for lavt. Havde fået at vide de ville ringe i løbet af dagen, men her lidt i 17 havde jeg stadig intet hørt, så besluttede mig for at ringe ind. Jordemoderen fik en læge til at ringe mig op med resultaterne:

Alt så fint ud. Og hende lægen var SÅ sød! Hun spurgte mig sådan ind til hvad planerne var for videre forløb osv., og jeg måtte sige, at jeg ikke anede noget som helst, og knap nok anede hvad det var de forsøgte at undersøge. Og hun var virkelig venlig, bliver helt rørt ved tanken Hun forklarede mig alt om hvad de havde checket og hvorfor, og talte om, at fordi de ikke kunne finde nogen åbenlys årsag til babys hjertelyd, så havde de ledt efter, om jeg personligt fejlede noget, som kunne påvirke den. Hvilket jeg ikke gør. Hun fik forklaret og fortalt en masse, og så sagde hun, at hun synes vi skulle booke en ambulant tid til mig onsdag, hvor jeg kan komme ind og få kørt en strimmel mere og lige få sådan en opsamling på forløbet med en læge, så jeg ikke skal gå og være total forvirret. En sekretær ringer i morgen med et klokkeslet

Det var virkelig dejligt at snakke med hende, for jeg har virkelig været rundforvirret hvad angår hele forløbet, og hvad de har ledt efter, samt hvad der evt. kunne være galt med baby. Og hun var meget forstående overfor, at jeg havde brug for afklaring.

Så næste skridt er at se, hvad de siger på onsdag, men umiddelbart er både baby og jeg raske

Hvor er det bare dejligt at høre Og fantastisk, at der endelig var en, der gav sig tid til at tale med dig. Skønt endelig at få svar på nogle ting. Synes det er så mærkeligt, at de har ladet dig gå i uvidenhed så længe...

Er rigtig glad for at høre, at både du og baby er raske

Anmeld

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Til jer, der har fulgt lidt med.. Angående jeg har været inde og få kørt strimmel flere gange sidste uge pga. babys for hurtig hjertelyd og selv er blevet checket i hoved og røv..

Alle har været mega søde gennem hele forløbet, men har også følt mig frustreret, fordi der ikke rigtig er nogen der har informeret mig ordentligt om, hvad de egentlig var ved at undersøge, og hvad de ledte efter. Og den ene der siger det er ok med hurtig hjertelyd, og den anden der siger, at det ikke er så sundt for baby.

I dag skulle jeg have taget flere blodprøver, fordi mine prøver torsdag viste, at mit blodprøvetal var lidt for lavt. Havde fået at vide de ville ringe i løbet af dagen, men her lidt i 17 havde jeg stadig intet hørt, så besluttede mig for at ringe ind. Jordemoderen fik en læge til at ringe mig op med resultaterne:

Alt så fint ud. Og hende lægen var SÅ sød! Hun spurgte mig sådan ind til hvad planerne var for videre forløb osv., og jeg måtte sige, at jeg ikke anede noget som helst, og knap nok anede hvad det var de forsøgte at undersøge. Og hun var virkelig venlig, bliver helt rørt ved tanken Hun forklarede mig alt om hvad de havde checket og hvorfor, og talte om, at fordi de ikke kunne finde nogen åbenlys årsag til babys hjertelyd, så havde de ledt efter, om jeg personligt fejlede noget, som kunne påvirke den. Hvilket jeg ikke gør. Hun fik forklaret og fortalt en masse, og så sagde hun, at hun synes vi skulle booke en ambulant tid til mig onsdag, hvor jeg kan komme ind og få kørt en strimmel mere og lige få sådan en opsamling på forløbet med en læge, så jeg ikke skal gå og være total forvirret. En sekretær ringer i morgen med et klokkeslet

Det var virkelig dejligt at snakke med hende, for jeg har virkelig været rundforvirret hvad angår hele forløbet, og hvad de har ledt efter, samt hvad der evt. kunne være galt med baby. Og hun var meget forstående overfor, at jeg havde brug for afklaring.

Så næste skridt er at se, hvad de siger på onsdag, men umiddelbart er både baby og jeg raske

Det utroligt hvad det kan betyde, at man får den rette person i røret! Dejligt at du lige kan komme ind og vende det hele med dem igen, og godt at der ikke umiddelbart er noget galt! SKØNT! 

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre Og fantastisk, at der endelig var en, der gav sig tid til at tale med dig. Skønt endelig at få svar på nogle ting. Synes det er så mærkeligt, at de har ladet dig gå i uvidenhed så længe...

Er rigtig glad for at høre, at både du og baby er raske

Ja, det var virkelig dejligt at få nogle konkrete svar! Og det er jo ikke fordi, at de ikke har været søde og hjælpsomme. De har bare ikke informeret mig ret meget om hvad der skete Så nu er jeg lidt "spændt" på i morgen. Faktisk, så er jeg ikke helt sikker på hvorfor jeg skal checkes igen. Haha! For lægen i går sagde, at det var fint det hele Men alligevel meget rart at få en afslutning, hvis det da bliver det sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.