Ømme bryster..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Åhhh hvor jeg husker den tid alt for godt, det var frygteligt. Og hver gang man kom til at lægge sig om på maven vågnede man nærmest i skrig pga. smerter. 

Men nej, jeg gjorde heller ik noget ved det, andet end: SMID BH´en når det er muligt . Heh

Jeg havde smerterne ca. lige så lang tid som kvalmen og alt det andet, og det var lidt over 3 mdr. du ska nok købe nogle bomuldsindlæg til når du er udenfor i hvert fald, ved self. ik om du os har det sådan, men det var et helved for mig med kulden.  

Jeg har lige købt Amme bh´er kunne ik passe mine egne mere så det var simpelthen derfor så ja, nok i uge 36 jeg købte bh´erne Men har villet det i lang tid siden uge 30 har bare ik lige fået det gjort. 

Du ska nok vente lidt med at købe amme bh´er for dine bryster vokser højst sandsynligt meget mere. Så det træls at bruge penge på noget der bare ska smides ud efter 2 mdr. jo .

tusind tak for dit svar og ja det er vildt så mange gang ejeg vågner om natten fordi de bliver "klemt"
av go dav det gør nas...!

Jamen jeg venter da bare lige til jeg er noget længere henne og så må vi se hva str jeg skal op i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

mth1987

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid og kun i 5. uge, men hold da op hvor har jeg ømme bryster.
Det kommer når jeg har bh på og så er det så svært at finde en stilling, hvor det ikke bliver "klemt" når jeg skal sove. Sover så elendigt efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Mit spøgsmål gå så på : hva gør i andre imod ømmebryster og hvorlænge stod det ??

Hvornår begyndte i at bruge andre "gravid bh'er" ??

Glæder mig så meget til at se hvad fremtiden bringer

jeg havde først ømme bryster efter fødslen da mælken kom og blev nødt til at sove med amme bh for at støtte dem, ellers ville det gøre for ondt.

Anmeld

6. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

tusind tak for dit svar og ja det er vildt så mange gang ejeg vågner om natten fordi de bliver "klemt"
av go dav det gør nas...!

Jamen jeg venter da bare lige til jeg er noget længere henne og så må vi se hva str jeg skal op i

Syntes jeg er en god idé, men man kan os vende den rundt. Køb en billig bh eller hvad du finder det er bedre end at have ondt jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.