Ømme bryster..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid og kun i 5. uge, men hold da op hvor har jeg ømme bryster.
Det kommer når jeg har bh på og så er det så svært at finde en stilling, hvor det ikke bliver "klemt" når jeg skal sove. Sover så elendigt efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Mit spøgsmål gå så på : hva gør i andre imod ømmebryster og hvorlænge stod det ??

Hvornår begyndte i at bruge andre "gravid bh'er" ??

Glæder mig så meget til at se hvad fremtiden bringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger.

Det kommer når jeg har bh på og så er det så svært at finde en stilling, hvor det ikke bliver "klemt" når jeg skal sove. Sover så elendigt efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Mit spøgsmål gå så på : hva gør i andre imod ømmebryster og hvorlænge stod det ??

Jeg gjorde ingenting, andet end at stå pinen ud... Det varede en 5-6 uger, og der voksede jeg 3 skålstørrelser. Gik derefter bare ud og købte et par nye bh-er i den rigtige størrelse, og babserne er heldigvis ikke vokset mere siden 

Anmeld

5. september 2011

Moms

Jeg tror også, jeg var en 3 mdr. henne inden det blev bedre.

Men nu er der slet ikke nogen ømhed.

Er uge 26 nu.

Træls så længe det varer, men fat mod  det går over!

Moms

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Jamen det lyder ikk til, at jeg kan gøre så meget, så jeg lader bare tiden gå og nyder dem

Jamen de er allerede vokset ud af den første bh så bare de ikk revner i huden

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger.

Uha ja, de ømme bryster

Jeg tror jeg havde ømme bryster de første 2-3 måneder, men jeg gjorde intet. Hver dag jeg kom hjem fra arbejdet var det direkte af med bh'en - den var jeg ikke så gode venner med i den periode.

Jeg kunne hele graviditeten igennem bruge mine bh'ere, så jeg blev først nødt til at finde nye bh'ere da mælken var løbet til OG det gør endnu mere auvs end ømme dutter

Anmeld

5. september 2011

JJH

Har det på nøjagtig samme måde. Av av

Anmeld

5. september 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg gik hjemme på det tidspunkt, så jeg gik faktisk altid uden BH. Og jeg lå altid på maven. Hvis jeg lå på siden lå jeg nærmest op ad et tæppe, så mine bryster ikke blev presset ned i madrassen.

Anmeld

5. september 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Hej piger.

SportsBH'er!!!

Det gjorde jeg, og hvor er det lækkert! også til natten...

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Tak fro jeres svar piger, jeg tror jeg prøver mig frem måske jeg skal ud og købe en lidt løsere sports bh, for den jeg har nu sad meget stramt før, så tør næsten ikk klemme mig i den

Hehe hvor er det egentligt sjovt, at kæresten hele tiden glemmer hvor ømme de er, så hver gang han lige vil "pille" så gør det ondt og jeg er lige ved at slå ham (ikke hårdt) men synes nu er er lige sjovt også fordi han er helt vild med dem nu hvor de er noget mere fyldige

Anmeld

6. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Hej piger.

Åhhh hvor jeg husker den tid alt for godt, det var frygteligt. Og hver gang man kom til at lægge sig om på maven vågnede man nærmest i skrig pga. smerter. 

Men nej, jeg gjorde heller ik noget ved det, andet end: SMID BH´en når det er muligt . Heh

Jeg havde smerterne ca. lige så lang tid som kvalmen og alt det andet, og det var lidt over 3 mdr. du ska nok købe nogle bomuldsindlæg til når du er udenfor i hvert fald, ved self. ik om du os har det sådan, men det var et helved for mig med kulden.  

Jeg har lige købt Amme bh´er kunne ik passe mine egne mere så det var simpelthen derfor så ja, nok i uge 36 jeg købte bh´erne Men har villet det i lang tid siden uge 30 har bare ik lige fået det gjort. 

Du ska nok vente lidt med at købe amme bh´er for dine bryster vokser højst sandsynligt meget mere. Så det træls at bruge penge på noget der bare ska smides ud efter 2 mdr. jo .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.