Bum bum sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mick

Hej

Jeg har læst at man kan lave nogle onani øvelser, som går ud på at man onaner og lige før man kommer, så stopper man, sådan bliver man ved nogle gange ideen man så giver sig selv lov til udløsning, og andre gange skal man slet ikke komme. Man kan gentag øvelserne nogle gange om ugen og så skulle der gerne hjælpe stille og roligt. Jeg kan også godt li ideen om Tantra som er bleven nævnt.

Og så tror jeg også at det kan hjælpe rigtig meget at i får snakket problemet helt igennem, og så stille og roligt får styr på det.

Det var lige et lille råd fra mig. Håber at du kan bruge det.

kh

Mick

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Miin'Baby'Mus

Nu hader jeg selv kondom, men kondomer skulle nedsætte følelsen hos mænd, eller i hvert fald nogle mænd, og så burde han kunne holde længere.

Som nævnt tidligere så kunne han selv lige ordne sagerne og så komme 20 min inden i skal have sex, eller du kunne give ham blowjo inden i skal have sex, bare et eller andet der gør at han første gang (inden sex) kommer så han ikke han samme behov når selve akten kommer.

Tantra er alligevel en indviklet og lang proces, det er jo ikke bare noget man gør.

Er han virkelig så hurtig hver gang, om i så har sex hver dag?

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

KingKongLoui skriver:

Nu hader jeg selv kondom, men kondomer skulle nedsætte følelsen hos mænd, eller i hvert fald nogle mænd, og så burde han kunne holde længere.

Som nævnt tidligere så kunne han selv lige ordne sagerne og så komme 20 min inden i skal have sex, eller du kunne give ham blowjo inden i skal have sex, bare et eller andet der gør at han første gang (inden sex) kommer så han ikke han samme behov når selve akten kommer.

Tantra er alligevel en indviklet og lang proces, det er jo ikke bare noget man gør.

Er han virkelig så hurtig hver gang, om i så har sex hver dag? 

Ja desværre. :-( 

Det hjælper heller intet med kondom, det bruger vi normalt da jeg ikke er på p-piller eller nogen andre form for prævention 

Anmeld

11. september 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja desværre. :-( 

Det hjælper heller intet med kondom, det bruger vi normalt da jeg ikke er på p-piller eller nogen andre form for prævention 

Syntes at det lyder meget meget mærkeligt..

Men altså, jeg kan da snakke med min kæreste om sådan nogle ting, bliver han sur, jamen så skal han bare lige køle af og indse det eventuelle problem, og så prøver vi at finde en løsning.

Prøv da for alt i verdene at snakke med din kæreste, og så snak problemet godt igennem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.