Bum bum sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Det er vidst ikke noget jeg kender til mere .

Sagen er den at min kæreste (og far til mit barn), ikke kan holde sig i mere en 2 ryk og en aflevering, hvilket er et total turnoff for mig! 

Sådan har det altid været, desværre, derfor er der bare intet sex herhjemme mere (sidste omgang var for 2 mdr siden) .. 

Kan godt mærke at kan bliver mere og mere desperat efter at få noget sex, men jeg orker bare ikke 2 ryk og en aflevering og det var dét! ÆV! 

Nogen forslag til at peppe sexlivet lidt op? Og hvordan kan han evt holde sig lidt længere så vi får et ordentligt sexliv op at køre igen! Det er MEGET savnet fra begge sider! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste (og far til mit barn), ikke kan holde sig i mere en 2 ryk og en aflevering, hvilket er et total turnoff for mig! 

Sådan har det altid været, desværre, derfor er der bare intet sex herhjemme mere (sidste omgang var for 2 mdr siden) .. 

Kan godt mærke at kan bliver mere og mere desperat efter at få noget sex, men jeg orker bare ikke 2 ryk og en aflevering og det var dét! ÆV! 

Nogen forslag til at peppe sexlivet lidt op? Og hvordan kan han evt holde sig lidt længere så vi får et ordentligt sexliv op at køre igen! Det er MEGET savnet fra begge sider! 

Anmeld

5. september 2011

sarahb

kan han ikke sørge for dig inden han selv kommer ordenlig igang...
Det må da også være træls for ham...Er sikker på der findes en eller anden dims eller sex legeting der gør man kan holde længere.

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

kan han ikke sørge for dig inden han selv kommer ordenlig igang...
Det må da også være træls for ham...Er sikker på der findes en eller anden dims eller sex legeting der gør man kan holde længere.

Det må jeg prøvet at undersøge 

Tusind tak for svar 

Anmeld

5. september 2011

Zafir

Man kan gøre mange ting:
Blandt andet...:

Prøve tantra, - det hjælper til at komme hinanden nærmere, uden at I får udløsning.
Dyrke sex med hænder og munde, uden penetration. - Så kan han gøre dig glad og hvis det endelig er det, så skal han da bare få en tur til sidst.
I øvrigt, er det en fin idé, at give ham et blowjob inden sex, så når han kan igen, så kan han holde længere.
Man kan også gå igang med sensualitetstræning. - ikke nødvændigvis tantra, men sensualitetstræning, hjælper til at holde længere.

OG - Så er KNIBEØVELSER i den grad totalt undervurderet hos mænd. Det hjælper RIGTIG meget hos mænd også!...

Så bare kom igang. Der er masser af sjov og nærhed der IKEK er penetration.

Anmeld

5. september 2011

Storken

Anonym skriver:

Antidepressiver (lykkepiller). Det virkede for min mand. Det var ikke just det pillerne var tiltænkt til,men 1 uge efter opstart af antidepressiverne steg hans holdbarhed fra minutter til timer.

Anmeld

5. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Gå på biblioteket og lån nogle bøger om netop det emne..især kan man få meget ud af nogle bøger om Tantrasex.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. september 2011

Mi

Det kan trænes. Og det ville måske være en ide at få hjælp ved en sexolog, for at bruge de bedste teknikker. Jeg kan godt forstå at det er et turneoff for dig, for du når vel nærmest ikke at komme igang, før det er ovre. Kan han ikke gøre noget for dig inden i rigtig går igang?

Anmeld

5. september 2011

missie20

Anonym skriver:

Han kan ornanere inden sex sammen med dig, så skulle han kunne hole længere...

Anmeld

6. september 2011

Mick

Zafir skriver:

Man kan gøre mange ting:
Blandt andet...:

Prøve tantra, - det hjælper til at komme hinanden nærmere, uden at I får udløsning.
Dyrke sex med hænder og munde, uden penetration. - Så kan han gøre dig glad og hvis det endelig er det, så skal han da bare få en tur til sidst.
I øvrigt, er det en fin idé, at give ham et blowjob inden sex, så når han kan igen, så kan han holde længere.
Man kan også gå igang med sensualitetstræning. - ikke nødvændigvis tantra, men sensualitetstræning, hjælper til at holde længere.

OG - Så er KNIBEØVELSER i den grad totalt undervurderet hos mænd. Det hjælper RIGTIG meget hos mænd også!...

Så bare kom igang. Der er masser af sjov og nærhed der IKEK er penetration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.