Jeg vil gerne have nyt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

linemus

Eller bare en opfriskning af det gamle. Ligenu er det bare langt uden noget specielt system. Er glat, når jeg har været i bad, men begynder lynhurtigt at kruse, og så bliver jeg irriteret, når det begynder at flagre mig ind i hovedet, eller jeg får det i munden eller i maden når jeg spiser, så det ryger 99 % af gangene i hestehale. Men jeg vil heller ikke være korthåret. Det er ikke let.

Har I nogle gode ideer eller forslag? Hvad med krøller, så det bliver sådan mere legalt at det kruser? Eller er krøller bare yt ligenu? Aner intet om hår eller andet, gider bare ikke ligne en gammel grå ko mere... Så alt er velkomment

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Tynen

Hvad med at få flippet nogen etager af en slags?
Så fylder håret lidt mere.

Er sgu også tgræt af mit hår, men tør bare ikke få gjort noget ved det.

Bok, bok

Anmeld

17. januar 2009

Ny mor

Jeg gad også godt nyt hår.....efter 1. gvaiditet fik jeg "krøller" efter altid at have haft helt glat hår......jeg kan slet ikke finde ud af dem, men jeg gider heller ikke flade dem væk hver dag - eller har tid....

Spændende hvad du finder på.....

Birgitte - med evig hestehale....

Anmeld

17. januar 2009

Nadi

Jeg er igang med at gro langt hår!! Det er bare træls, for vil også så gerne have gjort noget ved det, men jeg må nøjes med at få det favet. For der skal kun klippes spidser og eller skal der ikke røres ved det inden 2014

Men så har jeg jo mine ekstensions som jeg jo kunne sætte i, så sker der da lidt.

Er spændt på om du finder ud af noget, man får altid et nyt boost når man får nyt hår.

Anmeld

17. januar 2009

Astrid P

Åhh, Line... Jeg har det på præcis samme måde!

Jeg fik et mindre sammenbrud i forgårs fordi jeg bare syntes jeg så totalt nederen og kone-agtig ud med mit halvlange/halvkorte hår som bare ikke er til en skid!

Og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal klippe hele baduljen af og blive super-kort igen, eller om jeg hellere skal klippe lidt af og få en page som jo er så moderne for tiden, eller om jeg skal bide i det sure æble og lade det vokse langt, dvs. kun få klippet spidser... Men for satan, tanken om at gå rundt med ærgerligt hår de næste 1½-2 år kan jeg næsten ikke bære!

AAAARGGGHHHH!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.