tøjstørrelsesspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

linemus

Når nu tøserne bruger str. 80 og 86 nu, tror I så str. 86/92 og str. 92 er for små til sommer?

Har købt mig fattig(-ere) og venter på levering... Det koster dælme dyrt at skulle købe tøj til TRE børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Loggidut

logger mig lige på her...for jeg aner ikke en skid om det!

Anmeld

16. januar 2009

Astrid P

Jeg tror ikke det bliver for småt! De vokser jo formentlig ikke med samme fart mere nu som de har gjort... Jeg satser også på at Smilsen er i 86/92 henover sommeren. Hvis de skulle fortsætte i det hidtidige tempo når de jo at blive 2½ meter høje...

Anmeld

16. januar 2009

Anja

Jeg tror ikke det bliver for småt.

Vi har netop i dag set på den sæk tøj vi har stående fra Jonas som er str 92 og det er sommertøj det meste. Det er det tøj han brugte den sommer, hvor han blev 2 år i august. Han var og er en stor dreng, så mon ikke pigerne fint passer str. 92 til sommer. Jeg satser da selv på at Elias kan bruge det gamle sommertøj af Jonas´ så vi ikke behøver bruge penge på så meget nyt.

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Kan lige se "for mit indre tv" sådan nogle stylte piger gå rundt og rage op over træerne...

Har også lige fået at vide af en ekspedient, at str.86 svarer til 1,5 år og 92 svarer til 2 år, men det er jo aldrig helt til at vide.

Anmeld

16. januar 2009

Marco2

Aner det ikke. Men er 92 ikke så'n ca. 2 år?

Har selv lige købt et par lækre skibukser til <Emsen i str 92 som hun skal ha på på skiferie i uge 8... Optimistisk...i know... men det var den eneste måde jeg ku forklare at det var livsnødvendigt at hun fik dem, når nu hun har en flyverdragt i str 80 som hun fint passer ...

Anmeld

16. januar 2009

Lene76

hmmm str 90/92 er str 2 år så jo jeg tro sagten de vil ku psse str 86/92 til sommer alt afhængig af hvilket mærke det er.... fransk og italiensk str der dog mega små

så svaret er Jo

Anmeld

16. januar 2009

Mary

Bare for lige at gøre forvirringen komplet, så bruger min ældste datter Juliane str 92 Hun er lige blevet 3 år! Annika er kun lige smuttet op i str 80. Jeg stoler ikke en dyt på det der står med alderen på tøjet, så ville mine børn rende rundt med tøjet nede om anklerne

Derfor tør jeg heller ikke gisne om hvilken str de bruger til sommer - lige pludselig så smutter de en str op! Synes nu ikke det lyder helt hen i vejret at forvente de kan bruge de størrelser du har købt

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Jamen det tror jeg næsten heller ikke, for det kan næsten ikke være anderledes, kan det? Hvis de nu bruger 80/86, så gætter jeg på de bruger 86/92 til sommer - nok mest 92. Måske. Men 98, det lyder også helt hen i vejret. Det er jo små el. almindeligt størrelse piger.

Hvor stor er Juliane? Altså højde og vægt? Bare nysgerrig

Anmeld

17. januar 2009

Muffinmus

Jamen han er faktisk en 80 i næsten alle bukser og mellem 80-92 i bluser...han har korte benMen synes generalr shorts er lidt store så dem venter jeg lidt med tror jeg-kan ikke finde ud af str selv om det villle være billigt at købe nu.
Nå, men har købt lidt i str 92 og overvejer lidt i 98, men kun i de mærker der er små i det...som f.eks idat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.