Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Det er min bror der har dem.. Han bor ved Stege på Møn
Det er min bror der har dem.. Han bor ved Stege på Møn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Må jeg spørge lidt dumt- hvor ligger det. Og i forhold til midtjylland, eller Fyn?
Må jeg spørge lidt dumt- hvor ligger det. Og i forhold til midtjylland, eller Fyn?
Møn ligger på østsiden af Sjælland
Østsiden af Sjælland
guud hvor er de søde det da helt vildt!! .. må desværre kun have 1 hund der hvor jeg flytter hen og har allerede en på 2 år ellers havde jeg købt en .. øvøvøvøvøvøøv .. håber du får dem solgt
najasmor skriver: guud hvor er de søde det da helt vildt!! .. må desværre kun have 1 hund der hvor jeg flytter hen og har allerede en på 2 år ellers havde jeg købt en .. øvøvøvøvøvøøv .. håber du får dem solgt
Ja de er SÅ skønne.. Små uldne bamser
mortilfreja skriver: Ja de er SÅ skønne.. Små uldne bamser
ja de er virkelig søde ikke til a stå for.. hvis de ikke havde den skide regel om man kun måtte have 1 hund så havde jeg også flere . hehe .
mortilfreja skriver: Møn ligger på østsiden af Sjælland
LouiseVous skriver: Hmm. Har lige for hørt mig ved bettebror. Jeg selv er sq helt vild med den sorte til højre når man kigger på billedet.
Hmm. Har lige for hørt mig ved bettebror. Jeg selv er sq helt vild med den sorte til højre når man kigger på billedet.
Ja de er så dejlige.. Der er 5 hvide og 3 sorte.. Nogen med haler, nogen uden
mortilfreja skriver: Ja de er så dejlige.. Der er 5 hvide og 3 sorte.. Nogen med haler, nogen uden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128