Roskildesyge/influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Rasmine

Ved ikke hvad der (måske) er ved at få has på os, men Rasmus har haft tynd mave i vs idag.
Og da vi sad og ventede på Nillert skulle blive færdig med at tegne, var der en pige som bøvsede en kæmpe bøvs op, og ud kom der pjuk.
Igår car vs. nærmest lagt øde hen, mange børn var syge, og ialt i bh/vs var 6 personaler syge.

Der går rygter om at en børnehave e en landsby heruden for byen, er lukket pga R-syge.
Og hørte lige i radioen at Sønderborg Kaserne (var det vist) havde over 50 mand sygemeldt pga. det lort.

Min mave rumler, og synes egentlig jeg er ret mat.
Skal fimse, men tør ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Loggidut

jeg havde en tur den anden dag...og jeg turde ikke engang køre op og hente Tif...fååårk...seriøst så kom det som lyn fra en klar himmel, og forsvandt igen med det samme...men totalt ræserrøvsagtigt...

håber ikke i skal til at ligge jer nu!

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

Hvor længe står Roskilde på?

Det var vist "bare" en Roskilde light du havde pådraget dig?

Anmeld

16. januar 2009

Astrid P

Jeg var nede i 3 dage... Jeg håber satme I slipper!

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Hvor længe står Roskilde på?

Det var vist "bare" en Roskilde light du havde pådraget dig?

jaaaa....muligvis...men hvis man har det sådan i fjorten dage som jeg havde det over en eftermiddag...så dør man sgu da....

Anmeld

16. januar 2009

Lene76

pt er der osse flere af mine kollegaer der er syge både af det men osse the flu......

2 af mine dp børn er osse syge af det ...... mille har osse ligget siden weekenden og var ovenpå igen torsdag og var så i bh idag.

MEN piger husk det smitter i 48 timer efter de sidste symtoner... så heller en ekstra dag hejmme end smitte hele dp el vugger el arbejde......

knus fra Lene

Anmeld

16. januar 2009

Lene76

Loggidut skriver:

jaaaa....muligvis...men hvis man har det sådan i fjorten dage som jeg havde det over en eftermiddag...så dør man sgu da....

sidat min mand havde det tabte han sig 7 kg på et døgn hvis han havde tabt sig bare 500g mere sku han indlægges....... så det er noget vildt noget.

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

Lene76 skriver:

sidat min mand havde det tabte han sig 7 kg på et døgn hvis han havde tabt sig bare 500g mere sku han indlægges....... så det er noget vildt noget.

det var godt nok noget af en puha han kom af med

(det er gazzzzzzz....og du ka ta det)!

Anmeld

16. januar 2009

Marco2

Ai slogs. ... ligger her om ser en 7 kilos for mit indre tv......

AG

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

det var godt nok noget af en puha han kom af med

(det er gazzzzzzz....og du ka ta det)!

Harh harh.

Got najt.

Jeg går på tønden og i kassen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.