Hvor er Kalaha...jeg vil til fest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2009

Marco2

Loggidut skriver:

og musikquis! vi var jo hamrende gode!

Var du allerede stiv på det tidspunkt?? Vi var da hamrende ringe!!! Ku' ikke svare på et eneste spørgsmål... LOL

Ag - som nu officielt er gået i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Loggidut

Marco2 skriver:

Var du allerede stiv på det tidspunkt?? Vi var da hamrende ringe!!! Ku' ikke svare på et eneste spørgsmål... LOL

Ag - som nu officielt er gået i seng

du var altså også i bumse-off-mode

FIZZZZZZE!

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Uhh, jeg er begyndt at have guitar-elever, så jeg får øvet en hel masse sange op. Så skal vi satme jamme igen!!!

Så skal vi have trykt nogle tekster en masse, så vi kan holde højskolesamling og skråle med allesammen i bedste x-factor-stil.

Line - vil også snart til fest og drikke mig vi-er-færdige-stiv med Astrid

Anmeld

16. januar 2009

Astrid P

linemus skriver:

Så skal vi have trykt nogle tekster en masse, så vi kan holde højskolesamling og skråle med allesammen i bedste x-factor-stil.

Line - vil også snart til fest og drikke mig vi-er-færdige-stiv med Astrid

Det er en aftale... Til næste fest har jeg guitar og sanghæfter med i bedste lejrbåls-stil!

Og så skal vi satme fejre at vi får vores liv tilbage, Line!!!

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Det er en aftale... Til næste fest har jeg guitar og sanghæfter med i bedste lejrbåls-stil!

Og så skal vi satme fejre at vi får vores liv tilbage, Line!!!

Ja, det bliver så godt!!! Glæder mig helt vildt.

Anmeld

16. januar 2009

Lene76

skål for jer....... glæder mig allerede.....

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Er det ikke ved at være på tide om en afstemning eller rundspørgen om tidspunktet? Så vi kan være forberedte til den store event. Det vil vel også hjælpe den travle (eller bare fraværende) kalaha lidt... Eller hvad?

Line - der burde gå i seng... hvorfor går jeg ikke i seng... gå nu i seng...

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

nej da...gå ikke i seng...lad os vente på kalaha! mon vi så sidder her i morgen tidligt ???

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Ja jeg tror atlså ikke jeg kan holde mig vågen til at vente på hende. Der kan jo gå flere dage... Og nu er det jo weekend, så skal hun holde alle drengene i stik, så mon ikke først vi ser hende mandag, hvis vi er heldige? Er det ikke først onsdag hun har fri? Så kunne hun jo godt være med her i stedet for at gøre så hulans meget rent derhjemme...

Anmeld

16. januar 2009

Anja

Åhhh, bliver da lidt misundelig ! Jeg stemmer generelt for at der snart bliver en fest/ et møde her på Sjælland !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.