Apropos sleebee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Marco2

Nu vil jeg ikke lige ødelægge Lines tråd, men den fik mig lige til at tænke... Vi skal jo på skiferie her i uge 8 og vi skal nøjes med klapperen til at myssen kan sove i...

Skal vi ud og investere i sådan en fætter?? Vi har aldrig brugt den før, og ved heller ikke om vi får brug for den senere... Og så er det jo noget af en udskrivning for en uge....

Måske man kan låne den af én man kender. MEn mon ikke selv de bruger den hvis de nu har investeret i den...?? bum bum

Ja, det er så nogle af de store eksistentielle store tanker jeg sidder og får mig sådan en fredag aften...

AG - få dig et liv...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Lene76

når hun sover i klapperen.... ligger hun så i kørepose el andet under ryggen... for en klapper har jo huller der hvor sele und so wieder kommer ind.....

jeg tror jeg vil skaffe mig en kørepose, sådan en kan du helt sikkert få billigt her under udsalg 200.- måske.... hvis du er heldig, også put hende i den med dyne og hva hun ellers ska ha på.....for ellers er jeg bange for at hun ligger og blir kold.

Anmeld

16. januar 2009

Marco2

Jamen hun har sådan en kørepose-dims. Sådan en med noget fake-pels-værk i. Den går helt op på ryggen og man kan folde "forklappen" op så den går helt op til hagen. Og så har vi et lammeskind vi kan ligge under hvis det er... Og så sover hun jo i en flyverdragt.... og dyne over.......

Anmeld

16. januar 2009

Lene76

ok var osse det jeg mente...... hvis du er i tvivl om hun sku ha det varmt nok kan du evt ta madrasen fra barnevogne og lig under også... men jeg tror det du selv skriver er fjong

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.