Hemmelig Graviditet? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Anonym trådstarter

Loan: Wow, er det ikke svært at holde det hemmeligt? Og er der INGEN der ved det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Kage

Jeg skulle holde 20 års fødsesdag da jeg var 8 uger henne. der var heldigvis bar så det var min mor og min venindes mor der stod bagved, og de lavde jomfru drinks til mig. ( de var de enste der vist jeg var gravid samt hende jeg holde fødsesldag med ) .. så da jeg skulle have mine 20 shots var det sodavand og der var 5 med cola - JEG HADER COLA ! .. jeg brækker mig næsten når jeg drikker det. Alle der var med til festen trode jeg var fuld .. mange a mine venner fandt først ud a jeg var gravid da jeg hade født .. da jeg var 15 uger henne flyttet jeg til nordjylland.. 

Jeg sankket bare ikke om det på facebook .. 

Anmeld

5. september 2011

Loan

Anonym skriver:

Loan: Wow, er det ikke svært at holde det hemmeligt? Og er der INGEN der ved det? 

Vi har et par enkle venner som har kenskab til graviditeten, og så ved min chef og hans kone det, da det er en nødvendighed.

- Men jo, engang imellem savner man at kunne "skrige" det ud af bare lykke, for der findes vitterligt ingen større glæde end at vide der vokser en lille spire i maven.

- Men der er så ingen der endnu selv har gættet noget, vi skal dog snart afsløre det for kæresten onkel vi bor sammen med, da vi gerne vil have underetagen i huset, da trappen bliver mere og mere strid for hver dag at komme op og ned af.

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Da jeg ventede Julie kan jeg ikke huske hvornår vi fortalte det... Da vi fortalte det, sagde svigermor "Ja jeg synes nok jeg kunne se noget i dine egne som gjorde tegn på at du var gravid" 

På det tidspunkt anede jeg ikke at jeg var gravid... Det kan åbenbart ses på ens øjne... 

Her anden gang vil vi have holdt det hemmeligt helt frem til efter NF scanningen... Det lykkes ikke da en tæt veninde fik sladret rundt omkring... Og så kom min mave rimelig hurtig frem, så vil ikke kunne holde det hemmeligt til efter første scanning... 

Anmeld

5. september 2011

LilleMie

Anonym skriver:

Hej alle i gravide kvinder. 

Hvilke "undskyldninger" brugte I, for at hemmeligholde jeres graviditet for omverdenen? Ex. for ikke at drikke, havde kvalme osv.

Knus fra en, som forhåbentlig snart bliver gravid (: 

Jeg var på kur! Har tidligere levet i flere måneder uden sukker, hvidt brød og alkohol. Så den tog jeg da bare igen, da jeg blev gravid.

Men ellers er der, som de andre også skriver altid sygdom, den kan altid bruges som undskyldning. Eller at man skal tidligt op næste morgen og derfor skal være frisk (hvis man er plaget af træthed og har brug for at se sin seng tidligt hver aften). Hvis du har bil, så ankom i den, så må du jo heller ikke drikke

Vi fortalte det til de nærmeste venner og familie, da jeg var i uge 7-8 og til resten af familien/venner i uge 12 og på arbejdet og Facebook i uge 13 (da 1. scanning var overstået).

Og jeg synes ikke, det er mærkeligt, du allerede tænker meget over undskyldningerne, det gjorde jeg også inden det lykkedes for os 

Held og lykke med den positive test!

Anmeld

5. september 2011

SjeBets

min veninde har lige fortalt det til alle her for nogle uger siden og hun skal have her før nytår, så hun er langt henne man kan ikke se noget på hende.

Og ja når de er ude er hun den der kører så ingen alkohol, kvalme kan alle jo have, og det er ikk een selvfølge man har det som gravid, jeg havde det ikke under nogle af mine.

Anmeld

5. september 2011

Bshizzle

Ved min førstesøn.. holdte jeg min graviditet "hemmelig" overfor min familie (kun mine forældre viste det.. og havde forståelse )..

Men sagen var den at vi skulle overstå en begravelse, og syntes ikke min graviditet skulle ud på denne dag eller dagene før/lige efter...
- Jeg var vist i 4 månede...

Denne gang her var der desværre osse en begravelse i familien, men da viste nogle stykker i familien til min graviditet.
Men så fik min søn på 5 år da lige fortalt resten dem..
Bølle..
( her var jeg vel 2 mdr henne..).

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Åh jeg glæder mig også bare helt vildt! Lige nu er den største drøm at blive mor, så er bare SÅ utålmodig (: Så der bliver læst en masse om emnet, hvilket selvfølgelig sætter en masse (skøre!) tanker i gang.. d:

Anmeld

5. september 2011

Silja&Noam

Det blev aldrig holdt hemmeligt for familien for sku vi miste havde vi brug for deres støtte. Så de har vidst det fra start af begge gange. Alle andre fik det at vide ved 11-12 ugers tiden

Anmeld

5. september 2011

Sifling

Jeg var 3 måneder henne før arbejde og venner fik noget at vide Jeg sagde jeg længe havde følt mig træt og uden energi, så jeg ville tage en pause med at drikke og ryge for at se om jeg kunne få det bedre.. Og at jeg havde indgået et vædemål med kæresten om om jeg kunne holde det.. Skal siges at jeg arbejdede som kok og før dette gerne var i byen hver gang muligheden var der og røg også en del.. Så at ingen fattede mistanke syntes jeg sku var ret vildt Men det første folk sagde da de fik det at vide, var også noget i retning af "aah nu giver det mening.." hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.