Hemmelig Graviditet? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.261 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i gravide kvinder. 

Hvilke "undskyldninger" brugte I, for at hemmeligholde jeres graviditet for omverdenen? Ex. for ikke at drikke, havde kvalme osv.

Knus fra en, som forhåbentlig snart bliver gravid (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

Og, hvor længe hemmeligholdte I de lykkelige omstændigheder?

Anmeld

5. september 2011

Isabella_mor

hvertfald den der med ikke at drikke kan man sige at man har blære betændelse og er på pincilin. eller man er på antibiotika kur. osv..

kvalme. det kan være dårlig aftensmad dagen før... eller sådan noget...  

Anmeld

5. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Og, hvor længe hemmeligholdte I de lykkelige omstændigheder?

haha ikke særlig længe. jeg kan ikke holde på sådan noget.. så jeg var 6 uger henne da alle fik det at vide.

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

Det har været helt umuligt da jeg har været senge liggende i begge graviditeter fra uge 6-8 men vi valgte så også ikke at hemmelig holde det for vores familie og venner skulle da være med til at dele vores glæde.

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej alle i gravide kvinder. 

Hvilke "undskyldninger" brugte I, for at hemmeligholde jeres graviditet for omverdenen? Ex. for ikke at drikke, havde kvalme osv.

Knus fra en, som forhåbentlig snart bliver gravid (: 

vi fortalte det til vores bryllup da jeg var i uge 11... og havde rigtig meget kvalme i de uger. bildte venner og familie ind at jeg fik influenza/maveinfluenza og migræne, når jeg blev inviteret nogen steder... Og ingen anede uråd, trods jeg aldrig er syg 

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Er vel ikke sværre end at man siger man ikke har lyst til at drikke og at man har lidt hovedpine.... Man kan jo også godt have kvalme uden at være gravid heheh...

Vi kunne overhovedet ikke finde ud af at holde det hemmeligt... Men ville gerne have ventet indtil jeg var 12 uger henne.... Er bare dårlig til at holde hemmeligheder

Anmeld

5. september 2011

Loan

Alkohol var let for mig, da jeg længe ingen "fornøjelse" har set i at fylde min krop med det, og det var en stil jeg lagde allerede ved årets begyndelse selvom jeg først blev gravid i marts.

Kvalme har jeg heldigvis ikke været så plaget af, tror kun jeg sammenlagt har haft det en uges tid.

Og mig og kæresten har så valgt ikke at dele glæden med en masse andre, af den simple grund vi vil se deres ansigter når de selv opdager det, såfremt de gør det. Jeg er 25+5 henne, og endnu har ingen rigtigt bemærket noget udover de synes jeg skal passe lidt på vægten.

Anmeld

5. september 2011

Vivian87

Ved os vidste de fleste at vi var igang med projekt baby og det bar derfor naturligt at jeg ikke drak for at højne vores chancer, og kvalmen var der ingen der opdagede vi sagde det da min mand kom hjem fra hans første sejlperiode, og der var jeg i uge 14

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg drømmer nemlig om, at vente med at give familien den gode nyhed indtil efter uge tolv - og fortælle det ved at give et scanningsbillede (: Så derfor er det jo lidt vigtigt, at kunne skjule en evt. graviditet indtil da!

Er det egentlig ikke lidt skørt, at begynde at tænke i undskyldninger, inden der overhovedet er en positiv test? d:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.