Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: Jeg købte de der skumgummibrikker med tal på og brugte som underlag i kravlegården
Jeg købte de der skumgummibrikker med tal på og brugte som underlag i kravlegården
Okay men hvis de er 30x30 er de så ikke liiige en anelse for små i kravlegården?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Okay men hvis de er 30x30 er de så ikke liiige en anelse for små i kravlegården?
Jeg mener, at jeg lagde 4 x 4 og så gik de lidt igennem tremmerne
MoarHvidovre skriver: Jeg mener, at jeg lagde 4 x 4 og så gik de lidt igennem tremmerne
Ahhh... Hvor meget kostede de så ca.?
Molly8 skriver: Ja, de samme som MoarHvidovre nævner, købt fx i Babysam. Det er sådan et stort puslespil af skumbrikker med bogstaver, tal eller figurer, der er beregnet til at ligge på gulvet. Brikkerne er 30x30 cm og der er 9 i en pakke. Vi har været rigtig glade for dem. Vi startede bare ud med 4 da Johan var lille og lå stille, og så lagde vi flere på efterhånden som han udvidede sit legeområde. Nu kan vi dog ikke "holde ham på måtten" mere Kh Molly
Ja, de samme som MoarHvidovre nævner, købt fx i Babysam. Det er sådan et stort puslespil af skumbrikker med bogstaver, tal eller figurer, der er beregnet til at ligge på gulvet. Brikkerne er 30x30 cm og der er 9 i en pakke. Vi har været rigtig glade for dem. Vi startede bare ud med 4 da Johan var lille og lå stille, og så lagde vi flere på efterhånden som han udvidede sit legeområde. Nu kan vi dog ikke "holde ham på måtten" mere
Kh Molly
Hihi... Meget smart at have sådan nogle... Vil da overveje dem
Muhmi skriver: Ahhh... Hvor meget kostede de så ca.?
Jeg købte dem på tilbud og gav ca. 100 kr.
morethanperfect skriver: Undskyld ventetiden .. Men her er lidt billeder
Undskyld ventetiden .. Men her er lidt billeder
hey... hvis den ikke er solgt kunne jeg godt tænke mig at købe dem... ved du ca hvad portoen vil blive
MoarHvidovre skriver: Jeg købte dem på tilbud og gav ca. 100 kr.
For én eller 9 stks. som Molly skriver om?
channie-g skriver: hey... hvis den ikke er solgt kunne jeg godt tænke mig at købe dem... ved du ca hvad portoen vil blive
Jeg har sagt dips!
Muhmi skriver: For én eller 9 stks. som Molly skriver om?
Ja, det er en pakke med 9 stk. i
MoarHvidovre skriver: Ja, det er en pakke med 9 stk. i
Fedt, tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128