Kravlegårdsmadras???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2011

Nessie

Muhmi skriver:

Jeg synes jeg har kigget og de sælger inge løse madresser men kravlegårde med madresser..... Og det jo lidt ligemeget når jeg har kravlegården heheh

Ha ha, ja der er jo ingen grund til at købe to

Vi købte en kravlegård uden madras, vi havde lånt én, men den var så knoldet, at jeg gik ud og købte en ny, men var lidt nærig, og gad ikke bruge helt vildt mange penge  på det, så fandt et hjørne, hvor de havde en stor "kurv" med billige madrasser i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Er det virkelig umuligt at finde sådan én, bare nogenlunde billig??

Silas er jo kommet i vende-krybe alderen og jeg synes ikke det er særlig fedt at ligge ham ned i vores kravlegård med min dyne under ham... Det er nu ikke fordi han hader at ligge på mors dyne, jeg ville bare så gerne have at det var et fast underlag der er til ham så han rigtig kan udfolde sig...... Er der nogle af jer der ligger inde med én jeg kan købe billigt, eller ved hvor jeg kan få fat i den billigt? Den behøver ikke være super fancy, bare 100x100 og fast så han kan krybe derud af

Og evt. en kravlegårdsrand? Billig billig

Undskyld ventetiden .. Men her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2011

Muhmi

morethanperfect skriver:

Undskyld ventetiden .. Men her er lidt billeder

Hvad tænker du at du vil have for den?

Anmeld

6. september 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Bare 40 kr. Plus porto

Anmeld

7. september 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Skal lige høre om du er interreseret i den ? Der er en anden der spørg på den nemlig

Anmeld

8. september 2011

Tona

Jeg fik en lavet hos skumlageret - altså en skumgummimadras med betræk! Alternativt hvis det skal gøres billigt så køb en skumgummi madras og skær den selv til og så sy noget stof der kan kommu ud over!

Kravlegårdsrand brugte vi bare en alm sengerand den passede fint!

Ja sådan gjorde vi  Vi klippede bare en gammel skummadras til i form og kom betræk på den. Og så satte vi en alm. sengerand på

Anmeld

8. september 2011

Molly8

Muhmi skriver:

Er det virkelig umuligt at finde sådan én, bare nogenlunde billig??

Silas er jo kommet i vende-krybe alderen og jeg synes ikke det er særlig fedt at ligge ham ned i vores kravlegård med min dyne under ham... Det er nu ikke fordi han hader at ligge på mors dyne, jeg ville bare så gerne have at det var et fast underlag der er til ham så han rigtig kan udfolde sig...... Er der nogle af jer der ligger inde med én jeg kan købe billigt, eller ved hvor jeg kan få fat i den billigt? Den behøver ikke være super fancy, bare 100x100 og fast så han kan krybe derud af

Og evt. en kravlegårdsrand? Billig billig

Hvad med de dér skumbrikker, man kan købe? Dem bruger jeg på gulvet (Vi har ikke kravlegård), men de kunne måske også passe i kravlegården.

Kh Molly

Anmeld

8. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg købte de der skumgummibrikker med tal på og brugte som underlag i kravlegården

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Molly8 skriver:

Hvad med de dér skumbrikker, man kan købe? Dem bruger jeg på gulvet (Vi har ikke kravlegård), men de kunne måske også passe i kravlegården.

Kh Molly

Skumbrikker?

Anmeld

8. september 2011

Molly8

Muhmi skriver:

Skumbrikker?

Ja, de samme som MoarHvidovre nævner, købt fx i Babysam. Det er sådan et stort puslespil af skumbrikker med bogstaver, tal eller figurer, der er beregnet til at ligge på gulvet. Brikkerne er 30x30 cm og der er 9 i en pakke. Vi har været rigtig glade for dem. Vi startede bare ud med 4 da Johan var lille og lå stille, og så lagde vi flere på efterhånden som han udvidede sit legeområde. Nu kan vi dog ikke "holde ham på måtten" mere

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.