sleebee pose hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.658 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

linemus

Vi er gået i gang med at bruge slee bee poserne - altså til Signe og Nanna. Nu er det min svigermor, der skilte dem ad og vaskede dem, så jeg havde mit hyr med at samle dem igen. Og jeg fatter bare ikke, hvordan jeg sætter den der pose til pladen fast. Den med bærestropperne. For den skal da vel ikke sidde udenpå? Og jeg synes slet ikke, der er huller til at komme stropperne igennem? Er der en venlig sjæl, der kan forklare mig det, please???

Line - der samlede dem sidste weekend, selvfølgelig først ved lur-tid, så pigerne måtte vente en time ekstra på luren, men trissede utroligt tålmodige rundt og legede med diverse barnevognsseler og stropper, mens mor her blev mere og mere arrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Loggidut

øh....jeg vil da gerne forsøge mig...men det er satme ikke nemt.

jeg går ikke ud fra du skal have pladen i...vel?

find dig et stort gulv, og bred den blå pose med hankerne ud, er den magen til min, så er den grå indvendig.

når den grå side vender op ad, og er foldet ud, så er der velcro i den ene ende...det er hovedet!
den anden ende, (den del man først slår op som dyne) er der hul i...der skal dynerne ind.

dynerne, kan man samle med tryklåse hvis igen den er magen til min. sæt dem sammen og ret snorene ud, og prøv så at ligge dynerne oven på posen, og se hvordan snorene passer med hullerne...det tricky her er nemlig at der er snore i begge hold dyner, men kun den ene af dem skal bruges...forstår du?

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Jamen så langt er jeg med, og vi har faktisk haft poserne i brug hele ugen. Mit problem er de der poser til pladerne, hvor også bærestropperne sidder. Skal de ikke bruges, selvom pladen tages ud?

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

mener du...den lille pose helt for oven i sleebien?

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Øhm, nej... Der er sådan en aflang firkantet pose med bærehanke på, og der kan pladen stoppes ind i. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor denne pose skal være henne i sleebee-posen.

Anmeld

16. januar 2009

Juniors mor

linemus skriver:

Øhm, nej... Der er sådan en aflang firkantet pose med bærehanke på, og der kan pladen stoppes ind i. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor denne pose skal være henne i sleebee-posen.

Jamen skal den ikke bare være nedeunder dynerne - altså ligesom hvis pladen var i? Det mener jeg helt sikkert vores er.....

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Juniors mor skriver:

Jamen skal den ikke bare være nedeunder dynerne - altså ligesom hvis pladen var i? Det mener jeg helt sikkert vores er.....

Men hvad så med bærestropperne? Hvordan får jeg dem ud så de kan bruges til noget og ikke gemme sig i dynerne?

Anmeld

16. januar 2009

Juniors mor

linemus skriver:

Men hvad så med bærestropperne? Hvordan får jeg dem ud så de kan bruges til noget og ikke gemme sig i dynerne?

Er der ikke huller til dem i siden på posen? - jeg mener ikke stropperne skal gennem selve dynerne, men bare ud af stoffet i siderne.
Sådan mener jeg klart det er, men vores ligger i kælderen og der er laaangt derned....

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Okay, jeg tager et kig på dem imorgen i god tid før middagsluren, så det bliver ud stress og jag. Virker det ikke, så tager jeg simpelthen en billedserie, så I kan skære det ud i pap

Anmeld

16. januar 2009

Juniors mor

linemus skriver:

Okay, jeg tager et kig på dem imorgen i god tid før middagsluren, så det bliver ud stress og jag. Virker det ikke, så tager jeg simpelthen en billedserie, så I kan skære det ud i pap

Nu gik jeg alligevel lige ned og kiggede efter....
Der er huller til bæredimserne "under vingerne" - jeg tror det er nemmest, hvis overtrækket med hankene lægges i betrækket før dynerne kommer i.
Det er helt ligetil Line - jeg er sikker på du kan hitte ud af det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.