Arauto Rap - godt fortøj til buttede fødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mortiltodrenge skriver:

Enig Du skal ikke give din datter sko på før hun kan gå. Faktisk fik jeg at vide, at de små helst skal gå med bløde sutsko den første måned efter at de er begyndt at gå.

Når barnet lærer at gå, mener jeg altså, at det er en god ide med en begyndersko for at de får følelsen af at stå fast og ikke skøjte rundt - hvilket kan give dem endnu mere udsikkerhed, som medfører at de ikke tør "give slip".

Men jeg er enig i at det ikke skal være sko med gummisål under - altså "rigtige sko". Det bedste vil nok være et par hjemmesko med skridsikker sål under, som stadig er meget bløde for de små fusser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

MAJ*MOR skriver:

jeg har også kig på nogle sko til Alberte, vi har så bare lige det modsatte problem, hendes fødder er bare så smalle.. hun er egentlig en 21 i længden men så kan bredden slet ikke følge med,  hun skøjter rundt.. 

hvilke, af de du skrev før, synes du havde den bedste komfort og god slidstyrke?

Jeg ved at f.eks. Bisgaard og Ecco er super fødtøj til børn med smalle fødder!

Personligt er jeg selv mest til Angulus - men de vil højestsansynligt ikke passe Albertes fusser, da det fortøj er lavet til børn med bredere fødder. Derudover kan jeg godt lide Bisgaard som er super lækkert fodtøj... Sålen er dejlig blød, og man kan tydeligt mærke at det er nogle lækre materialer de bruger.

Anmeld

6. september 2011

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg ved at f.eks. Bisgaard og Ecco er super fødtøj til børn med smalle fødder!

Personligt er jeg selv mest til Angulus - men de vil højestsansynligt ikke passe Albertes fusser, da det fortøj er lavet til børn med bredere fødder. Derudover kan jeg godt lide Bisgaard som er super lækkert fodtøj... Sålen er dejlig blød, og man kan tydeligt mærke at det er nogle lækre materialer de bruger.

angulus er bare slet ikke mig.. synes det er så damet.. efter at have arbejdet i skoringen, kan jeg slet ikke fordrage det. der kom SÅ TIT folk og klagede over kvilateten i angulus børnesko.. (men oftest var det fordi de ikke passede ordentligt på det).. er mest til ecco, men bisgaard har (sgu) også nogle fede sko

Anmeld

6. september 2011

MAJ*MOR skriver:

angulus er bare slet ikke mig.. synes det er så damet.. efter at have arbejdet i skoringen, kan jeg slet ikke fordrage det. der kom SÅ TIT folk og klagede over kvilateten i angulus børnesko.. (men oftest var det fordi de ikke passede ordentligt på det).. er mest til ecco, men bisgaard har (sgu) også nogle fede sko

Ja Angulus til voksne er "damet" men nu fristes jeg til at sige at du er UNDERLIG, hvis du synes at børneskoene fra Angulus er "damet" Hahahaha.... Du skal altså have briller Mitzie

Hvis du gotd kan lide Eccos sko, så er det da sådan noget du er ude i.... De er også gode til smalle fødder jo.

Anmeld

7. september 2011

Christina.78

Tusinde tak for info!

Jeg har netop lige bestilt denne fine sko til hende:

http://bykier.dk/shop/soed-soelv-pigesko-3283p.html

de er sørme også fine

Anmeld

7. september 2011

Vidunderligeunger

Ja Angulus til voksne er "damet" men nu fristes jeg til at sige at du er UNDERLIG, hvis du synes at børneskoene fra Angulus er "damet" Hahahaha.... Du skal altså have briller Mitzie

Hvis du gotd kan lide Eccos sko, så er det da sådan noget du er ude i.... De er også gode til smalle fødder jo.

og det fik hun da det regnede aller mest igår, blev jeg enig med mig selv om, at nu skulle hun sku ha nogle ecco sko.. 

de her

mht. angulus så var der faktisk et par som jeg synes om, men de var aaaalt for brede.

Anmeld

7. september 2011

MAJ*MOR skriver:

og det fik hun da det regnede aller mest igår, blev jeg enig med mig selv om, at nu skulle hun sku ha nogle ecco sko.. 

de her

mht. angulus så var der faktisk et par som jeg synes om, men de var aaaalt for brede.

De ser også rigtig fine og gode ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.