MillesMor111010 skriver:
Lurer lige på hva det er for nogle sko, for har en datter med meget brede fødder .. Skal faktisk købe en str. større end det hun bruger for at hun bare kan få foden i skoen
Hun er ikk begyndt at gå endnu, men øver sig meget rundt om ting og sån, og så skal hun altså stadig ha nogle gode sko at gå i ..
Præcis samme problem som du beskriver der, har jeg også haft med min datters fødder. For bare en måned siden var hendes fødder så buttede at jeg overhovedet ikke kunne jkemme dem ned i nogle som helst sko.
Jeg havde afprøvet adskillige skomærker, bl.a. Angulus som jo er velegnet til lidt bredere fødder, Bundgaard, Bisgaard og Ecco - men ingen af dem kunne hun få fødderne i.
Så faldt jeg tilfældigvis over et par små "tullesko" i H&M til 20 kr. - de sad bare super på hendes fødder!!! Dem købte jeg så til hende... Men de er ved at være temmelig slidte, og eftersom hun går 100% nu, synes jeg det er ved at være på tide med en ordentlig sko der støtter godt op om anklen.
Bare vent en måneds tid eller to endnu... Så skal din datters fødder nok blive mindre. Det har hjulpet rigtig meget på min datter, at hun er begyndt at gå rigtig meget. Kg rasler jo af den tykke trold 
Anmeld