Følg en mave. 4. September 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

metski83

IsabellaCiinea skriver:

Haha tjah, det står og samler støv, da han har fået et nyt xD

Ej spøg til side..

Ja, det er dælme træls sådan noget fedt

Det er det, så væk skal det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

BellaCiinea

metski83 skriver:

Det er det, så væk skal det

Weee 

Anmeld

4. september 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

jeg tror 85-90... Men det er skide svært. jeg er 161 høj og vejer selv 78.. Så tror du vejer omkring 8-10 kg mere :/ Men ved det ikke

Du spurgte forresten i et tidligere indlæg om at jeg havde hørt om bogen Spis dig Gravid...

Fik ikke svaret, men har den selv, har læst halvdelen.

Anmeld

4. september 2011

K&S

metski83 skriver:

Nej har ikke lagt nogen plan, jeg ved hvad jeg skal gøre, da jeg har gjort det før. Dog skal jeg af med mere denne gang.

Har motionsaftaler med en veninde allerede, også selv om det regner

Det jeg så skal styre, er at holde det, når jeg har tabt det jeg skulle.

Mit problem er at hvis det er noget slik eller kage, så kan jeg ikke bare smage og så er det det. Nej så skal jeg da også lige smage dagen efter, og dagen efter igen

JEG HEPPER PÅ DIG....!

Anmeld

4. september 2011

metski83

K&S skriver:

JEG HEPPER PÅ DIG....!

Tusinde tak skal du have

Anmeld

4. september 2011

eElak

Jeg har skudt på 75-80 kg.. 

måtte lige ind og lege med en BMI beregner, da jeg er en hel del højere end dig, og derfor ikke har nogen "fornemmelse" på den måde.  
Så tænkte at du er lidt mindre overvægtig end jeg var da jeg startede - simpelthen fordi jeg kan ane din talje - det kunne jeg ikke da jeg startede...

Synes sgu du er modig i at smide et billede herind hvor du er topløs (dog med hænderne på)... Det tør jeg slet ikke, anonym eller ej ;-)

held og lykke med projekt vægttab :-) 

Anmeld

4. september 2011

metski83

KaLee skriver:

Jeg har skudt på 75-80 kg.. 

måtte lige ind og lege med en BMI beregner, da jeg er en hel del højere end dig, og derfor ikke har nogen "fornemmelse" på den måde.  
Så tænkte at du er lidt mindre overvægtig end jeg var da jeg startede - simpelthen fordi jeg kan ane din talje - det kunne jeg ikke da jeg startede...

Synes sgu du er modig i at smide et billede herind hvor du er topløs (dog med hænderne på)... Det tør jeg slet ikke, anonym eller ej ;-)

held og lykke med projekt vægttab :-) 

Tak skal du have. Kommer med en vægt Update i morgen aften. Ved nogenlunde hvad jeg vejer, men skal lige veje præcis i morgen. Har slet ikke tænkt på det med topløs. Havde lige været i bad, og sagde til kæresten han skulle tage nogle før billeder :-) Så kom til at tænke på da jeg læste hvad du skrev...... Gud ja, jeg er sku da topløs.

Anmeld

5. september 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Du spurgte forresten i et tidligere indlæg om at jeg havde hørt om bogen Spis dig Gravid...

Fik ikke svaret, men har den selv, har læst halvdelen.

Jeg har også købt den.: Syntes den er uoverskuelig . Puh 

Anmeld

5. september 2011

Anonym

jeg er 152 og vejer 53 kg  og jeg er ikke tynd ... men letter istandsat, så tør ikke skyde på din vægt men glæder mig til updaten.. og  at du tør smide billeder herind..

Anmeld

5. september 2011

twinny

vi venter på den update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.