Følg en mave. 4. September 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

metski83

IsabellaCiinea skriver:

Ihh tak skal du ha 

Men det er jeg nu.. Har dog ikke så meget i hovedet.. 

Det hele sidder på numsen og lårene og så lidt på mavsen, og tjah... lidt på armene....

Det kan man i hvert fald ikke se på dit billede

Ja mit sidder efterhånden lidt over det hele, men har aldrig prøvet at min mave hænger før. så det er slemt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

K&S

metski83 skriver:

Tak skal du have

Har heller aldrig gjort noget lignende før.

Ja det er både kost og motion, det bliver jeg simpelthen nødt til.

Kun en graviditet kan sætte det på standby.

Det bliver spændende

Har du lagt en ugeplan for motion? Og hvordan griber du kostomlægningen an?

Anmeld

4. september 2011

BellaCiinea

metski83 skriver:

Det kan man i hvert fald ikke se på dit billede

Ja mit sidder efterhånden lidt over det hele, men har aldrig prøvet at min mave hænger før. så det er slemt nu

Ihh tark  (min kæreste der har taget billedet.... kan være hans kamera kan gøre underværker )

Åh jamen altså, er sikker på du nok skal opnå et flot vægttab.. Men kender det godt.. Det er sgu ikke fedt at ha lidt blæver hist og pist Har ikke haft cowboybukser på i årevis........ Render i leggins... det er det jeg føler mig tilpas i.. eller så haremsbukser...

Anmeld

4. september 2011

metski83

IsabellaCiinea skriver:

Ihh tark  (min kæreste der har taget billedet.... kan være hans kamera kan gøre underværker )

Åh jamen altså, er sikker på du nok skal opnå et flot vægttab.. Men kender det godt.. Det er sgu ikke fedt at ha lidt blæver hist og pist Har ikke haft cowboybukser på i årevis........ Render i leggins... det er det jeg føler mig tilpas i.. eller så haremsbukser...

Det kan være jeg skal låne hans kamera så, hihi

Nej har det også bedst i løst tøj, og er begyndt at bruge en hel del mere nederdel end nogensinde før. for at skjule mig, og for at det ikke strammer

Anmeld

4. september 2011

twinboys

metski83 skriver:

Så er der billeder af min mave, krop og ikke mindst alt mit fedt

Jeg har "cuttet" mit hoved af, da jeg er anonym her inde, pga. projekt baby.

Og ja, min hund er med på billedet. Tror den tænker, hva faen laver hun.

I morgen, D. 5 September 2011, starter mit forhåbenlig nye liv.

Jeg skal tabe mig omkring 20-30 kg. Kun en graviditet kan sætte det på stand by.

Jeg er træt af at se ud som jeg gør, og ked af at se mig selv i spejlet.

For 10 år siden vejede jeg 30 kg. mindre, så nu skal der bare ske noget.

Jeg er kun 1,53 cm. høj, så der er ikke meget at fordele det på.

Jeg har lavet en afstemning, for at se hvor meget i tror jeg vejer, og jeg bliver ikke stødt, så bare stem (Den præcise vægt kommer i morgen)

Jeg håber i vil støtte mig her inde, så jeg kan få smidt nogle kg.

I morgen vil jeg ligge min startvægt her ind.

92,3kg er mit skud

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

WOW hvor er det flot at du smider et billed herind, så vi er en orn'lig flok damer der kan kigge med og heppe - for sådan noget forpligter jo

Jeg har skudt alt for højt, jeg vuderede din vægt ud fra min egen højde, havde ikke opdaget du var så "lille" ( &nbsp, så en af dem på 90-95 må du godt smide en god portion kg ned 

Ej hvor er jeg imponeret over dig... Og nice at dit ekstra sidder og ser så feminint ud 

Anmeld

4. september 2011

BellaCiinea

metski83 skriver:

Det kan være jeg skal låne hans kamera så, hihi

Nej har det også bedst i løst tøj, og er begyndt at bruge en hel del mere nederdel end nogensinde før. for at skjule mig, og for at det ikke strammer

Haha tjah, det står og samler støv, da han har fået et nyt xD

Ej spøg til side..

Ja, det er dælme træls sådan noget fedt

Anmeld

4. september 2011

metski83

K&S skriver:

Det bliver spændende

Har du lagt en ugeplan for motion? Og hvordan griber du kostomlægningen an?

Nej har ikke lagt nogen plan, jeg ved hvad jeg skal gøre, da jeg har gjort det før. Dog skal jeg af med mere denne gang.

Har motionsaftaler med en veninde allerede, også selv om det regner

Det jeg så skal styre, er at holde det, når jeg har tabt det jeg skulle.

Mit problem er at hvis det er noget slik eller kage, så kan jeg ikke bare smage og så er det det. Nej så skal jeg da også lige smage dagen efter, og dagen efter igen

Anmeld

4. september 2011

metski83

twinboys skriver:

92,3kg er mit skud

Vægt update kommer i morgen aften

Jeg burde udlodde en præmie, til det rigtige bud.

Anmeld

4. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

WOW hvor er det flot at du smider et billed herind, så vi er en orn'lig flok damer der kan kigge med og heppe - for sådan noget forpligter jo

Jeg har skudt alt for højt, jeg vuderede din vægt ud fra min egen højde, havde ikke opdaget du var så "lille" ( &nbsp, så en af dem på 90-95 må du godt smide en god portion kg ned 

Ej hvor er jeg imponeret over dig... Og nice at dit ekstra sidder og ser så feminint ud 

Tusinde tak, rigtig dejligt med noget opbakning

Præcis det forpligtiger, når man offentligører det sådan. Så nu håber jeg, at jeg kan leve op til det.

Tak for alle roserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.