Kolding eller Horsens??? Allesammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

AnneBJ

Jeg fødte i Kolding!

Har KUN ros! Både til jdm.bagvagten som tog imod os midt om natten da jeg kom ind med veer, til den jdm. studerende der tilså mig i starten, til de SOSU'er der jævnligt kiggede ind, den time det varede før 1 jdm kunne komme ind til os (hun skulle ringes ind grundet nat og travlhed), til den jdm vi havde fra 03-07, som blev på stuen hele tiden! Til den jdm som kom kl. 07 og tog imod vores dreng kl. 7.42 og blev til halv ni-ni.

Hele formiddagen kiggede de jævnligt (men ikke for jævnligt!) ind itl os, indtil vi kunne flyttes til storken, fordi vores søn skulle "indlægges".

Det var en virkelig, virkelig positiv oplevelse. Jeg kunne føde i vand hvis jeg ville, sidde, ligge, stå - få det som jeg gerne ville have det. Lyset var dæmpet og jeg fik forklaret alting nøje. 

Så altså: KUN ros!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Melbek

Vi skulle også vælge og valget var ikke svært, da min familie er fra horsens området. Fødselsforløbet var rigtig godt i Horsens og har derfor også valgt at skal føde der igen denne gang. Sidst blev vi overflyttet til Kolding neonatalafdeling og alt gik stille og roligt og vi følte os med hele vejen. Der lå vi begge på en af stuerne på afdelingen, så vi var hele tiden ved Vores datter. Patienthotellet ligger på tilstødende gang, så hvis man skal bo der, er det lige ved siden af neo-afdelingen. Så jeg har kun ros til begge steder. Jeg går til jm i Horsens og glæder mig til at føde der igen. Hvis vi skal overflyttes med baby, bliver det vist til Skejby her efter d. 1 sep ell okt, men har endnu ikke fået klart svar fra min jm omkring det, så kan ikke sige 100 om man bliver sendt helt til Randers eller blot Skejby.

Anmeld

4. september 2011

Maria12

Jeg har valgt Kolding (bor også i Vejle).

Min læge anbefalede mig det, da jeg har haft en lang vej for at opnå en graviditet, og i tilfælde af at der opstod komplikationer under graviditeten ville jeg alligevel skulle til tjek i Kolding, så han mente at det ville være det fornuftigste valg.

Jeg er så glad for mit valg den dag i dag, da jeg har haft en del styrtblødninger osv. så jeg har været til en del ekstra tjek.

Det giver mig også mere ro, at jeg ved at der er neo og børneafd. på det sygehus jeg skal føde.

Hilsen

Maria (24+5)

Anmeld

4. september 2011

Saram

Fødte i kolding, og var rigitg glad for det - især fordi min lille pige "knirkede" når hun græd da hun kom ud, hvilket betød hun skulle indlægges på børne afd. og dvs, havde vi ikke været på kolding sygehus, skulle jeg have været afskildt fra hende. Og dét ville jeg slet ikke kunne bære!

Og så også fordi jeg bor i vejle, så kunne gå til JM liger overfor hvor jeg bor.

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

4. september 2011

Janni.

Dorthe77 skriver:

Det er muligt. Det var bare meldingen vi fik i fredags, da vi fik lavet vandrejournal.
Men uanset hvad, så må det være uhyggelig frustrerende som nybagt mor at ligge på et andet sygehus end den lille, hvis noget går galt :-(

Er helt enig med dig på det punkt. 

Anmeld

4. september 2011

Anne85

Jeg har født Kolding begge gange - var meget overladt til mig selv bege gange da mine fødsler var helt uden problemer og der var travlhed. Men jeg havde en rigtig god oplevelse og fik en super behandling begge gange.Jeg har ogaå været på fødegangen under min uddannelse og har absolut også indtryk af at personalet er yderst kompetente. Ligeledes har jeg skrevet bachelor opgave på neonatal afdelingen som jeg også kun har positivt at sige om. Jeg ville klart vælge kolding - er der det mindste men dit lille barn under eller efter fødslen er der ekspert hjælp i huset

Anmeld

4. september 2011

Anne85

Anne85 skriver:

Jeg har født Kolding begge gange - var meget overladt til mig selv bege gange da mine fødsler var helt uden problemer og der var travlhed. Men jeg havde en rigtig god oplevelse og fik en super behandling begge gange.Jeg har ogaå været på fødegangen under min uddannelse og har absolut også indtryk af at personalet er yderst kompetente. Ligeledes har jeg skrevet bachelor opgave på neonatal afdelingen som jeg også kun har positivt at sige om. Jeg ville klart vælge kolding - er der det mindste men dit lille barn under eller efter fødslen er der ekspert hjælp i huset

Hmm... Ud i et og med stavefejl.. Længe leve iPhone :-(

Anmeld

4. september 2011

piap

vil helt klart anbefalde dig at føde på kolding sygehus... fik den bedste service... de var med hele vejen fra jeg kom ind med svangerskabsforgiftning til de tog vores lille pige ved akutkejsersnit 7 uger før tid... og de var der helt indtil hun var et år...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.