Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkLarsen skriver: jeg gætter på en pige Og SMUK mave!
jeg gætter på en pige
Og SMUK mave!
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: 1000 tak skal du have Ja hun er en dejlig tøs! Og jeg håber også meget at fødslen kommer til at gå langt bedre og at jeg ikke føder for tidligt igen. Og ja, du har helt ret, så længe barnet er sundt og raskt er vi glade
1000 tak skal du have Ja hun er en dejlig tøs! Og jeg håber også meget at fødslen kommer til at gå langt bedre og at jeg ikke føder for tidligt igen.
Og ja, du har helt ret, så længe barnet er sundt og raskt er vi glade
Glæder mig til af høre om hvad i venter jer.
Jeg gætter på en DRENG så og håber det er rigtigt hihi. Men stadig et sund og rask barn som nummer 1.
Henriette
Så er det idag jeg skal til scanning!!!!
Jeg hiver den lige op endnu engang hvis nogle har lyst til at stemme Skal afsted om 1 1/2 time!!! Og håber jeg kan komme med en super opdatering herinde bagefter
uhhh hvad bliver det?????
Maise skriver: uhhh hvad bliver det?????
linefun skriver: De skal først til scanning her Kl. 10.30, så vi må vente med at få spændingen udløst..Ih, er SÅ spændt på at høre, hvordan det er gået
De skal først til scanning her Kl. 10.30, så vi må vente med at få spændingen udløst..Ih, er SÅ spændt på at høre, hvordan det er gået
ok tak for info. ja ma husker jo selv hvor spændt man var.
Maise skriver: ok tak for info. ja ma husker jo selv hvor spændt man var.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128