Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg få bud på hvad jeg venter mig? - Skal scannes på fredag, md-scanning, hvor vi håber de kan se køn.
Er i dag, hvor billederne er taget, 19 + 1
Hvad tror i? Dreng eller pige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Må jeg få bud på hvad jeg venter mig? - Skal scannes på fredag, md-scanning, hvor vi håber de kan se køn. Er i dag, hvor billederne er taget, 19 + 1 Hvad tror i? Dreng eller pige?
jeg er helt blank da jeg slet ikke har nogen forstand på det men ville ikke lige kigge uden at kommentere hvor smuk din mave er
Jeg gætter på en pige - fordi din mave ikke ligner "de maver" jeg har haft
Jeg tror det er en lillesøster
Held og lykke til MD...
hehe... Jeg kan slet ikk finde ud a det med hvor maven skal sidde, for det bliver altid sagt vildt mange forskellige ting..
Men gætter på en dreng...
Tror en pige
Nææ det har jeg heller ikke, men det er nu meget sjovt at se hvad folk gætter på Og tak
CamillaValby skriver: Rent gæt er en pige Hehe men tror nu ikke så meget på det der med hvad det ligner Jeg venter en pige men alle siger jeg har en drenge mave hehe.
Rent gæt er en pige Hehe men tror nu ikke så meget på det der med hvad det ligner Jeg venter en pige men alle siger jeg har en drenge mave hehe.
Det fik jeg også at vide sidst, at det var en drengmave, men der gemte sig altså en pige derinde
En dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128