Nåå... hvad tror i (5 dage til scanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

TbCp

DAs mor skriver:

Jeg gætter på en pige - fordi din mave ikke ligner "de maver" jeg har haft

Jeg synes også min mave ligner den jeg fik med Liva, er MEGET spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

dorthemus

Den ligner min med Runa i, så jeg siger PIGE

Anmeld

4. september 2011

piadas

Har du selv en fornemmelse eller drømt noget om det?

Jeg har læst engang, at det er noget med, at ca. 90% af de gravide får, hvad de tror, de venter - så der må være noget om det der med intuitionen!

fra en der har haft ret i sin fornemmelse alle tre gange!

Anmeld

4. september 2011

TbCp

piadas skriver:

Har du selv en fornemmelse eller drømt noget om det?

Jeg har læst engang, at det er noget med, at ca. 90% af de gravide får, hvad de tror, de venter - så der må være noget om det der med intuitionen!

fra en der har haft ret i sin fornemmelse alle tre gange!

Med Liva drømte jeg meget meget tidligt i graviditeten at jeg fik en lille sorthåret pige født for tidligt... og det holdt stik det hele... Jeg havde også hele graviditeten en fornemmelse af at det blev en pige.

Men denne gang, har absolut INGEN fornemmelse.
Jeg drømte tidligt om en pige, men natten efter var det en dreng.... dog havde jeg her den anden dag en meget livagtig drøm om at vi var til scanning og at der lå en dreng derinde... så måske hælder jeg en lille bitte smule mod en dreng... men jeg synes nu maven meget ligner den jeg havde da jeg ventede Liva.... så ja... har ingen ide!

Anmeld

4. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg stemmer også for en lille prinsesse.. Jeg syns ik den sidder som min drenge mavse.. Men det er selvf. meget forskelligt hvordan de sidder Og om det er 1., 2. eller 3. barn..
De fleste gættede på pige her inde da jeg spurgte.. Hvor min familie og venner gættede rigtigt på dreng.. og jeg har faktis også hele tiden haft en underlig fornemmelse om at det er en dreng.. ved ik helt hvorfor..

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Jeg har stemt på pige.. Du ligner en der skal have en datter.. Men din mave ku godt ligne at det en dreng.. Men holder på pigen

Anmeld

4. september 2011

<3

Dreng Men det er kun fordi jeg ikke kan forestille mig andet end en dreng inde i maven

Anmeld

4. september 2011

LinLin

TbCp skriver:

Jeg synes også min mave ligner den jeg fik med Liva, er MEGET spændt!

Håber du det?

Jeg har vist aldrig lagt skjul på herinde at jeg var lykkelig over at nr 2 også var en dreng!

Anmeld

4. september 2011

piadas

TbCp skriver:

Med Liva drømte jeg meget meget tidligt i graviditeten at jeg fik en lille sorthåret pige født for tidligt... og det holdt stik det hele... Jeg havde også hele graviditeten en fornemmelse af at det blev en pige.

Men denne gang, har absolut INGEN fornemmelse.
Jeg drømte tidligt om en pige, men natten efter var det en dreng.... dog havde jeg her den anden dag en meget livagtig drøm om at vi var til scanning og at der lå en dreng derinde... så måske hælder jeg en lille bitte smule mod en dreng... men jeg synes nu maven meget ligner den jeg havde da jeg ventede Liva.... så ja... har ingen ide!

Så tror jeg, det bliver en pige.

Tredje gang drømte jeg nemlig også først om en pige, men senere begyndte jeg at drømme om en dreng, men alligevel havde jeg en fornemmelse af, at det blev en pige - og det holdt stik.

Anmeld

4. september 2011

TbCp

DAs mor skriver:

Håber du det?

Jeg har vist aldrig lagt skjul på herinde at jeg var lykkelig over at nr 2 også var en dreng!

Hmm jaa.. vi har begge sagt at vi helst vil have en pige mere, men tænker at det måske er fordi det er det "vi kender" .... jeg ved det ikke Tror jeg bliver lige glad om det er det ene eller det andet

Men tror godt min mand kunne tænke sig 3 piger herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.