jag i æggestokkende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

som overskriften lyder, får jeg smerter i skiftevis højre og venstre æggestok, når jeg hoster eller nyser. nogen der ved hvad det er, eller har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

som overskriften lyder, får jeg smerter i skiftevis højre og venstre æggestok, når jeg hoster eller nyser. nogen der ved hvad det er, eller har prøvet det ?

op op

Anmeld

4. september 2011

SLC

Det havde jeg også - men aner ikke hvorfor . . Men blev værre og værre fra jeg smed pillerne til jeg blev gravid  ( ca 7 mdr tog det) .. er 7+6 idag , så håber da på det er fordi det er et godt tegn at du har det . .

Anmeld

4. september 2011

come2

tænker om det ikke kan være musklerne nederst i maven, dem spænder man jo når man hoster.

Anmeld

4. september 2011

lotte-pigen

Jeg har også tit ondt i mine æggestokke når jeg hoster eller nyser. Det kan faktisk også komme på andre tidspunkter. Jeg er med sikkerhed ikke gravid, da jeg lige har haft mens. Det er kommet efter jeg er holdt med p-piller. Det er 6 md siden jeg er stoppet med p-piller og jeg synes også at det bliver værre. Men jeg håber da, at det forsvinder når jeg engang er heldig at blive gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.