Skyggestreg - eller streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2011

Anonym trådstarter

Hej derude!

Jeg tog imorges en g-test (kl.7), var meget træt, men tænkte at jeg ligeså godt lige kunne tage den - og kiggede hurtigt, og der var ikke noget tydeligt, så jeg gik i min seng igen.

Da jeg så kommer op igen (kl 9), og kigger nærmere på testen - så er der altså en lidt utydelig streg! Har aldrig oplevet det før - også selvom testen har ligget på toilettet til dagen efter, har der aldrig været noget før..

Hvor meget skal jeg ligge i det? - Og hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

IngenKoPåIsen

Smide den ud, og tage en ny! Resultatet er ugyldigt efter 5 minutter

Anmeld

4. september 2011

Jemion

Anonym skriver:

Hej derude!

Jeg tog imorges en g-test (kl.7), var meget træt, men tænkte at jeg ligeså godt lige kunne tage den - og kiggede hurtigt, og der var ikke noget tydeligt, så jeg gik i min seng igen.

Da jeg så kommer op igen (kl 9), og kigger nærmere på testen - så er der altså en lidt utydelig streg! Har aldrig oplevet det før - også selvom testen har ligget på toilettet til dagen efter, har der aldrig været noget før..

En graviditets test er ugyldig udover den tid der står på pakken så efter de 5-10 min kan du ikke bruge svaret til noget men hvis du er i tvivl synes jeg du skal tage en igen

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Jemion skriver:

En graviditets test er ugyldig udover den tid der står på pakken så efter de 5-10 min kan du ikke bruge svaret til noget men hvis du er i tvivl synes jeg du skal tage en igen

Er nemlig et par dage over tid - så må nok hellere tage en ny så..

Anmeld

4. september 2011

Sof

Præcis sådan en oplevelse jeg for 20 uger siden, jeg tog en 2 dage senere, men var faktisk ikke i tvivl og bassen nyder bestemt også at ligge i sin mors mave og mosle rundt

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Præcis sådan en oplevelse jeg for 20 uger siden, jeg tog en 2 dage senere, men var faktisk ikke i tvivl og bassen nyder bestemt også at ligge i sin mors mave og mosle rundt

Så må jeg jo væbne mig med tålmodighed - og håbe at jeg ender i samme situation som dig

Anmeld

5. september 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Så må jeg jo væbne mig med tålmodighed - og håbe at jeg ender i samme situation som dig

Det prøve jeg med min datter+3 andre gange og dagen efter to jeg en ny test den var skam god nok . Jeg har aldrig ud af mine 12 gang prøve af teste positiv og ikke være det heller ikke de 4 gang den er aflæst senere ind de 5-10 min. Måske bare jeg har været heldig men de 3 gynækologer jeg har haft har sagt igennem liv.Har sagt til mig en steg er en steg selvom det er over de 5-10 min for stegen kan ikke komme på en test medmindre man har hcg i kroppen og ens hcg hvis man ikke er gravid er under 5 de fleste under 2. Men altid en god ting lige af test igen efter et par dage om den er der/mere positiv osv.

xxx finger for den er der / blever der.For jeg tro du er gravid.Medmindre stegen ikke er lys lilla/rød men bare hvid..

Mvh Henriette

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej derude!

Tage en ny test, du kan ikke regne med svaret når der er gået 5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.