Hvilken farve bånd på dåbskjolen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Anja

Vi skal holde barnedåb for Esther på søndag

Hun skal lige som Elias have den dåbskjole på, som blev syet til mig, da jeg skulle døbes. Elias havde lyseblåt bånd på til dåben og nu skal jeg jo så sætte en pige farve på.

Jeg har valgt mørkelilla. Det var min mand og jeg enige om, da Esther med sit mørke hår og mørkeblå øjne er køn i lilla.

Flere synes, at det er mærkeligt med den farve, hvad synes I ?

Hvilken farve bånd brugte I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Marco2

Elsker simpelthen farven lilla. Det bliver da sååå flot.

Em havde lyserødt bånd på. Men det var nok mere fordi hun var i arvekjolen og der var de bånd til...

AG

Anmeld

16. januar 2009

linemus

Er også sikker på det bliver rigtig flot. Synes ikke der er noget rigtigt og forkert, og man skal gøre det man synes bedst om. Det er jo jeres pige

Signe og Nanna havde lyserødt på, da det hørte til den ene arvekjole og vi købte matchende til den anden.

Line - ønsker jer en god dåbsfest

Anmeld

16. januar 2009

Plysbjørnen

vi brugte rødt

Anmeld

16. januar 2009

Juniors mor

Det lyder da super flot med lilla - er sikke på hun bliver rigtig smuk - og nej, det er bestemt ikke en mærkelig farve!
Julie havde lyserødt bånd på - min mor havde gemt båndet fra jeg blev dødt, så det var det samme der var på Julies kjole.

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

vi brugte lyserødt...men der er så mange kanon flotte farver...måske holde i farverne som du også dækker bord med

Anmeld

16. januar 2009

Monica

Hvis jeg får en pige, så kunne jeg sagtens bruge lilla, er en super fin farve...

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

Lilla er flot.
Har en lilla Inwear kjole til salg, hvis nogen sku være interesserede!
Brugt een gang.

Anmeld

16. januar 2009

Tynen

Synes lilla er super cool!

Vi brugte brodeaux til Stellas, og hvis vi får en pige næste gang kunne jeg godt finde på at bruge lilla, hvis jeg får lov at bestemme det

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

Modellen er som denne, blot LILLA. Og med en lille bitte smule ærme, som liiige dækker skulderen.
Den er vist en str. 38 eller 40. (orker ikke gå op og kigge)
Læggen nede ved dellen, gør at dellen ikke ses så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.