hejsa alle i dejlige mennesker
-beklager min vi skal lidt tilbage, den 15 august 2011
jeg fik en øjenåbner aner ikke hvorfor, men lige pludselig kom jeg til at tænke på at i de sidste 5 år følte jeg faktisk mit liv var gået i stå, i forhold til de mål jeg har i livet, angående jeg gerne vil være glædfri, bo i hus og have nogle små fødder i hjemmet , og følte træng til at for alvor at gøre noget ved det, søgtet rundt på nettet og fandt nogle meget intersandte sider, altså dem hvor man virkelig tænker der er noget ved det her som virkelig giver mening, og tror virkelig det vil hjælpe mig,
-med for eksempel, vitaminer, skue ned for kaffen, søvn , og mad altså vigtig at spise 3 gang om dagen, så kroppen ikke går i underskud og man kan lure i sine trusser, hvor når den helt rigtig ferlitet er der, mega spændene for mig i hverfald,
købte en bunke vitaminer den 16 august, og begyndte at spise den allerede den samme dag kunne jeg mærke en forskel, ( har altid frosset meget, og været mør/ træt) men aner ikke hvilket vitaminer jeg har været i underskud af, men fryser ikke rigtig mere og når jeg er ikke mør mere jo men først når jeg har lavet noget fysisk eller det har været en lang dag.
MEN nu er jeg bare spændt og har den der gode føglese
var i sommerhus fra d 24 august til den 2 september,og har spist alle miine vitanimer hverdag fra den 16 august, og prøvede at føgle mine ferlitet tegn sex ca. hveranden da, af lyst selvfølgelig , tror jeg min ferlitet/ ægløsning var den 30 august. test dag har jeg sat til den 15 september 3 dage efter rigtig test dag, ved ikke om det har noget med psyken at gøre men mine bryster virker tunge og ømme men venter spændt
beklager dette indlæg blev lidt langt men ville lige dele med jer
Anmeld