Hvornår kan man teste efter ægget har sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ej det passer altså ikke hvad CamillaValby skriver søde... Efter 48 timer da er æget kun et 4 cellet æg... Det tager 8 dage fra æl inden æget sætter sig fast...

Se her: https://www.baby.dk/videnom/376p380/graviditeten-uge-for-uge-uge-4-aegget-saetter-sig-fast.aspx

Okay så det vil sige, at jeg måske kan teste om en lille uges tid? 

Tak for dit svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Faith

Til TS: Hvordan kunne du mærke at ægget satte sig fast? Altså hvad var det for en følelse du havde? For jeg vil vove at påstå at jeg osse kunne mærke da ægget satte sig fast i sin tid. Men folk tror ikke på mig.

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Frejasen skriver:

Det tror jeg simoelthen er forskelligt fra person til person.

Personligt testede jeg positivt vildt hurtig efter, det ved jeg for da jeg blev sendt til scanning kunne de ikke se nogen graviditet, og sagde at jeg næsten lige måtte være blevet gravid. Da vi ikke "overrendte" hinanden i den periode vidste jeg hvornår det var sket og testede positivt 8 dage efter samleje.

Men man hører jo også om dem der danner HCG noget langsommere og først tester positivt sent.

Men tillykke med det hvis det er ønsket naturligvis

Wow 8 dage efter befrugtningen lyder helt vildt Fantastisk allerede at kunne vide det der. Jeg har først kunne teste positivt dagen efter mens skulle havde været der, men det er godt nok svært at vide hvornår da jeg ikke har haft  mens  Men om en uges tid tror jeg da der må være gevinst

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Til TS: Hvordan kunne du mærke at ægget satte sig fast? Altså hvad var det for en følelse du havde? For jeg vil vove at påstå at jeg osse kunne mærke da ægget satte sig fast i sin tid. Men folk tror ikke på mig.

Hej, Jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men jeg har hver gang (3 gang nu) fået en speciel smerte i højre side ved æggestokken. Faktisk så slemt at jeg næsten ikke kan gå. Det er dog kun i 1 times tid den er der. Det er meget svært at forklarer, men det er en tydelig forskel fra hvis jeg skulle have haft mens, hvor jeg synes det er hele underlivet der snørre sig sammen og jeg sagtens kan gå m,m

Anmeld

4. september 2011

Faith

Anonym skriver:

Hej, Jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men jeg har hver gang (3 gang nu) fået en speciel smerte i højre side ved æggestokken. Faktisk så slemt at jeg næsten ikke kan gå. Det er dog kun i 1 times tid den er der. Det er meget svært at forklarer, men det er en tydelig forskel fra hvis jeg skulle have haft mens, hvor jeg synes det er hele underlivet der snørre sig sammen og jeg sagtens kan gå m,m

Det lyder faktisk ret genkendeligt. Hos mig strålede det også om i den ene side af ryggen. En rigtig sær fornemmelse, og som du siger så kan man sagtens mærke forskel på det og begyndende mens.

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det lyder faktisk ret genkendeligt. Hos mig strålede det også om i den ene side af ryggen. En rigtig sær fornemmelse, og som du siger så kan man sagtens mærke forskel på det og begyndende mens.

Ja det er sgu mærkeligt nogle kan mærke det og andre ikke 

Anmeld

4. september 2011

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Ej det passer altså ikke søde... Da er æget kun et 4 cellet æg... Det tager 8 dage...

Se her: https://www.baby.dk/videnom/376p380/graviditeten-uge-for-uge-uge-4-aegget-saetter-sig-fast.aspx

Jeg tror ikke det er det som hun mener søde Personen giver i hvertfald ikke udtryk for at være i behandling mm.

Men fra ÆL sker til ægget skulle sætte sig sker da inden for ca 48 timer efter ÆL er sket?? Det har jeg altid fået afvide det sagde klinikken også til mig efter IUI.

Anmeld

4. september 2011

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Ej det passer altså ikke søde... Da er æget kun et 4 cellet æg... Det tager 8 dage...

Men så må de jo have sagt forkert

Men uanset hvordan og hvorledes, skal der jo først testes 14 fra ÆL.

Men til TS det kan også være at det er selve ÆL du har mærket og ikke at ægget har sat sig fast. Så hvis du tester om en uge og den er negativ så tvivl ikke.

Anmeld

4. september 2011

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Jeg tror ikke det er det som hun mener søde Personen giver i hvertfald ikke udtryk for at være i behandling mm.

Men fra ÆL sker til ægget skulle sætte sig sker da inden for ca 48 timer efter ÆL er sket?? Det har jeg altid fået afvide det sagde klinikken også til mig efter IUI.

Det har ikke noget med behandling at gøre hvornår et æg sætter sig fast efter ægløsning... Jeg har været igennem 7 IUI-H... Og det er hvad de sagde beggesteder til mig... Og hvis du slår det op på nettet er det samme indfo... Og linket jeg sendte er herinde fra og teksten er fra politikkens store graviditetsbog... Og jeg har lige slået det op i denne også... Så du kan roligt stole på hvad jeg siger... Eller selv undersøge sagen på nettet...

Anmeld

4. september 2011

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Det har ikke noget med behandling at gøre hvornår et æg sætter sig fast efter ægløsning... Jeg har været igennem 7 IUI-H... Og det er hvad de sagde beggesteder til mig... Og hvis du slår det op på nettet er det samme indfo... Og linket jeg sendte er herinde fra og teksten er fra politikkens store graviditetsbog... Og jeg har lige slået det op i denne også... Så du kan roligt stole på hvad jeg siger... Eller selv undersøge sagen på nettet...

Jeg begyndte at grine af mig selv efter at jeg havde sendt den besked

Det er mig der har misforstået det hele (lever som en ´zombi i øjeblikket) Jeg har siddet og tænkt på hvornår befrugtningen kan ske og ikke hvornår ægget sætter sig fast.

My bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.