bilkas ringe kvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

*A*

Lou87 skriver:

Har aldrig oplevet problemer med deres tøj...

Det har jeg heller ikke.

Det eneste tøj jeg nogensinde har købt i Bilka er Little One comboybukser og body´er til drengene og der har aldrig været problemer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Lone Jakobsen

Muhmi skriver:

Hehe... Fik en højrevendt sofa med hjem, de glemte at indformere mig om at den var højrevendt når man STÅR foran den ikke når man sidder i den... Vi kører så HELE vejen tilbage til bilka og får den byttet til en venstrevendt.... SÅ ER DER INGEN CHAISELONG MED!!!? Men derimod to ENS stykker sofa.... Hehe

Så nu skal vi vente yderligere en uge for at få vores rigtige sofa... Er ret irriteret på dem efterhånden, men den her gang der leverer DE!

Til Bilka

æv hvor ærgeligt.

vi købte et stort spisebord det år vi blev gift. der var fejl på 2 af de 10 stole som fulgte med. heldigvis var de søde til at bytte det.

den printer som vi købte sidste år, har et display der ikke kan "stå selv" problemet er at vi ikke kan undvære den lang tid nok til at de kan ordne det

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

*A* skriver:

Det har jeg heller ikke.

Det eneste tøj jeg nogensinde har købt i Bilka er Little One comboybukser og body´er til drengene og der har aldrig været problemer!

har sørme også købt meget tøj der gennem tiden.

og elsker den ting at jeg kan handle tøj og mad i samme butik, da det sparer mig utroligt meget tid og benzin. meen lige nu er det ikke helt besværet værd.

Anmeld

4. september 2011

LinLin

Lone Jakobsen skriver:

ville heller ikke ha et problem med det hvis det skete en enkelt gang. men det at det er sket så stort en antal gange, gør at vi ikke vil købe vintertøj der i år.

vi planlægger at købe lidt dyrere, og så håbe at det kan holde til den næste i rækken (mindstemand undtaget)

jeg tænker bare at de dyrer mærker vel lige så let kan slides op eller få grimme pletter. og så er det nærigheden kommer op i mig. men nu ser vi lige på det.

Det med pletter kan man aldrig gardere sig imod

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

DAs mor skriver:

Det med pletter kan man aldrig gardere sig imod

nej det er jo præcis det jeg ved også derfor jeg ikke er helt sikker på om jeg vil betale meget højere pris for mærketøj.

Anmeld

4. september 2011

LinLin

Lone Jakobsen skriver:

nej det er jo præcis det jeg ved også derfor jeg ikke er helt sikker på om jeg vil betale meget højere pris for mærketøj.

Nu synes jeg så bare ikke det er så tit der kommer pletter på pvertøj  - og dér vil jeg helt sikkert gerne give lidt mere for at jeg er sikker på de holder varmen  Kender en familie hvor en Reima flyverdragt har holdt til 4 børn! - det tror jeg ikke en fra Bilka kan

Anmeld

4. september 2011

*A*

Lone Jakobsen skriver:

har sørme også købt meget tøj der gennem tiden.

og elsker den ting at jeg kan handle tøj og mad i samme butik, da det sparer mig utroligt meget tid og benzin. meen lige nu er det ikke helt besværet værd.

Det er nok ikke besværet værd så

Jeg tjekker altid deres reklame, da jeg synes det er rart at mn kan få ALT derude. Har aldrig forstået dem der handler i 4-5 forskellige butikker fordi der kan spares et par kroner. Jeg tror bare ikke man rigtig sparer noget i længden - i hvert fald ikke tid og kørsel

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

DAs mor skriver:

Nu synes jeg så bare ikke det er så tit der kommer pletter på pvertøj  - og dér vil jeg helt sikkert gerne give lidt mere for at jeg er sikker på de holder varmen  Kender en familie hvor en Reima flyverdragt har holdt til 4 børn! - det tror jeg ikke en fra Bilka kan

synes nu nok det er sket for mig et par gange.

vi har også haft en enkelt flyverdragt som er brugt af 3 drenge desværre ku min mand ikke huske navn eller købssted.

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

*A* skriver:

Det er nok ikke besværet værd så

Jeg tjekker altid deres reklame, da jeg synes det er rart at mn kan få ALT derude. Har aldrig forstået dem der handler i 4-5 forskellige butikker fordi der kan spares et par kroner. Jeg tror bare ikke man rigtig sparer noget i længden - i hvert fald ikke tid og kørsel

jeg checker altid reklamerne for de lokale butikker og så kvickly og bilka.

jeg kommer rigtigt meget i bilka (ser vores familie som en klassisk bilka målgruppe) så det vil ærge mig meget hvis jeg skulle ud og lede andet steds.

nu har jeg så lige set at en sport forrretning i vores naboby har flyverdragter til 300kr. så når vintertøjet er gennemset, så skal vi vist derud en tur

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

Var i bilka idag, stod i kø en halv time til jeg droppede det... De har billigt kød og kasser, og tror det er nogenlunde det jeg kommer til at købe dér 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.