MelikkazMoar skriver:
lige det der har jeg ikke oplevet ..
men jeg er lidt utilfreds med deres kundeservice.. vi bestilte barnevogn for 14 dage siden.. forrige søndag og den skulle komme torsdag.. så ringer du gudhjælpme torsdag formiddag (de skulle være her mellem 8-18) og siger den ikke er kommet ind på lageret der fra den skal køres ud, og der kommer til mindst at gå weekenden over før den kan komme ind på det lager.. så vi fik først vognen torsdagen efter..
det synes jeg ikke var helt fair, man skal vente så længe..
æv æv. det er sørme også for ringe.
jeg har oplevet at sku ha byttet et par sko, men fordi kassedamen vi betalte ved, ikke ku finde stregkoden, slog hun dem ind til en anden pris. den betalte vi, uden problemer (min mand) men da skoene så skulle byttes, så nægtede de at give os den pris tilbage som vi vitterligt havde betalt.
jeg beholdte skoene, men gik hjem og sendte en klage via deres mail. blev ringet op af chefen for kundeservice (bilka holstebro) og fik en undskyldning, samt en lovning på at jeg ku få det fulde beløb refunderet.
Anmeld