bilkas ringe kvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Lone Jakobsen

er der mon andre end mig der synes deres kvalitet er blevet meget ringe gennem det sidste års tid? her blot de sidste eksempler:

vinterjakken går i stykker inden der er gået en sæson

en t-shirt går op i syningen efter 2. vask

et par gummi støvler går op i limningen efter 2-3 mdr

et par kondisko flækker i overlærredet efter knap 14 dage

jamen æv æv hvor er det bare ærgeligt at de er blevet så ringe. vi plejer ellers at være godt tilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MelikkazMoar

Lone Jakobsen skriver:

er der mon andre end mig der synes deres kvalitet er blevet meget ringe gennem det sidste års tid? her blot de sidste eksempler:

jamen æv æv hvor er det bare ærgeligt at de er blevet så ringe. vi plejer ellers at være godt tilfreds.

lige det der har jeg ikke oplevet ..

men jeg er lidt utilfreds med deres kundeservice.. vi bestilte barnevogn for 14 dage siden.. forrige søndag og den skulle komme torsdag.. så ringer du gudhjælpme torsdag formiddag (de skulle være her mellem 8-18) og siger den ikke er kommet ind på lageret der fra den skal køres ud, og der kommer til mindst at gå weekenden over før den kan komme ind på det lager.. så vi fik først vognen torsdagen efter..

det synes jeg ikke var helt fair, man skal vente så længe..

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

Kan kun give dig ret .. Men hver sin oplevelse.. Men har oplevet det samme  

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

MelikkazMoar skriver:

lige det der har jeg ikke oplevet ..

men jeg er lidt utilfreds med deres kundeservice.. vi bestilte barnevogn for 14 dage siden.. forrige søndag og den skulle komme torsdag.. så ringer du gudhjælpme torsdag formiddag (de skulle være her mellem 8-18) og siger den ikke er kommet ind på lageret der fra den skal køres ud, og der kommer til mindst at gå weekenden over før den kan komme ind på det lager.. så vi fik først vognen torsdagen efter..

det synes jeg ikke var helt fair, man skal vente så længe..

æv æv. det er sørme også for ringe.

jeg har oplevet at sku ha byttet et par sko, men fordi kassedamen vi betalte ved, ikke ku finde stregkoden, slog hun dem ind til en anden pris. den betalte vi, uden problemer (min mand) men da skoene så skulle byttes, så nægtede de at give os den pris tilbage som vi vitterligt havde betalt.

jeg beholdte skoene, men gik hjem og sendte en klage via deres mail. blev ringet op af chefen for kundeservice (bilka holstebro) og fik en undskyldning, samt en lovning på at jeg ku få det fulde beløb refunderet.

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

AalborgPigen skriver:

Kan kun give dig ret .. Men hver sin oplevelse.. Men har oplevet det samme  

æv det er altså ikke okay.

Anmeld

4. september 2011

Lou87

Har aldrig oplevet problemer med deres tøj...

Anmeld

4. september 2011

LinLin

Lone Jakobsen skriver:

Tænker to ting:

1) man får hvad man betaler for...

2) alt det der KAN ske for alle mærker!

Jeg købte en del af min ældstes tøj i Bilka fordi jeg var på su og det var det og så H&M der var råd til Men jeg har faktisk været ok tilfreds med det han har haft. Der har så ikke været noget at gemme til nummer to - så pænt var det ikke efter den første var færdig med det, men det har jo så også været meget billigt!

Gummistøvler har jeg faktisk altid købt i Bilka - dem har jeg været fuldt tilfredse med!

Anmeld

4. september 2011

Muhmi

Lone Jakobsen skriver:

Hehe... Fik en højrevendt sofa med hjem, de glemte at indformere mig om at den var højrevendt når man STÅR foran den ikke når man sidder i den... Vi kører så HELE vejen tilbage til bilka og får den byttet til en venstrevendt.... SÅ ER DER INGEN CHAISELONG MED!!!? Men derimod to ENS stykker sofa.... Hehe

Så nu skal vi vente yderligere en uge for at få vores rigtige sofa... Er ret irriteret på dem efterhånden, men den her gang der leverer DE!

Til Bilka

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

Lou87 skriver:

Har aldrig oplevet problemer med deres tøj...

vi har også altid været tilfreds. det er først for ca et år siden problemerne begyndte.

Anmeld

4. september 2011

Lone Jakobsen

DAs mor skriver:

Tænker to ting:

1) man får hvad man betaler for...

2) alt det der KAN ske for alle mærker!

Jeg købte en del af min ældstes tøj i Bilka fordi jeg var på su og det var det og så H&M der var råd til Men jeg har faktisk været ok tilfreds med det han har haft. Der har så ikke været noget at gemme til nummer to - så pænt var det ikke efter den første var færdig med det, men det har jo så også været meget billigt!

Gummistøvler har jeg faktisk altid købt i Bilka - dem har jeg været fuldt tilfredse med!

ville heller ikke ha et problem med det hvis det skete en enkelt gang. men det at det er sket så stort en antal gange, gør at vi ikke vil købe vintertøj der i år.

vi planlægger at købe lidt dyrere, og så håbe at det kan holde til den næste i rækken (mindstemand undtaget)

jeg tænker bare at de dyrer mærker vel lige så let kan slides op eller få grimme pletter. og så er det nærigheden kommer op i mig. men nu ser vi lige på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.