Så gav han lov ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ha ha ha, godt du har en stor og stærk mand til at tage dig af det hele

Ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Dansker I Holland

-Sigrid- skriver:

Ja, mange tak Glæder mig også 

Det er helt sikkert at der kommer billeder herind af den unge dame

Hehe godt så smiler.. VIl jeg se frem til Og var da så lidt hihi

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Dansker I Holland skriver:

Hehe godt så smiler.. VIl jeg se frem til Og var da så lidt hihi

En lille prinsesse 

Anmeld

3. september 2011

Dansker I Holland

-Sigrid- skriver:

En lille prinsesse 

Anmeld

4. september 2011

Malene76

-Sigrid- skriver:

SÅ!  

Nu har kæresten (endeligt) givet liv til at jeg må fortælle hvad der ligger og gemmer sig inde i min mave; En lille helt igennem velskabt PIGE med fars øre og mors flabethed - hun lå nemmelig med benene krydset da vi blev scannet, men hun overgav sig, og så kunne de kommende forældre få lov til at se at værelset skulle være lilla 

Og mor her havde heletiden regnet med at det blev en pige, så jeg var lidt stolt  Følte vel at jeg havde moderinstink

Hun sparker mange gange dagligt nu, hver halve time-time - jeg sagde jo det var mange 

Øhm... Vægten siger stadig -4, og kvalmen er kommet tilbage så jeg føler at jeg igen er i uge 12 

Men det glemmer jeg self hver gang hun sparker 

Tillykke med den kommende pige. Er også helt vild med lilla som jeg også ville bruge hvis vi fik en pige. Måske næste gang?  

KH Malene

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Tillykke med den kommende pige. Er også helt vild med lilla som jeg også ville bruge hvis vi fik en pige. Måske næste gang?  

KH Malene

Tak tak, vi har gjort det godt (som sagt - meget stolt! &nbsp

Haha så krydser jeg fingre for at det bliver en pige til Jer næste gang, for den farve er fed fra man er 1 dag gammel til 17 år for en pige - især hvis den ikke bliver overdrevet

Anmeld

4. september 2011

Malene76

-Sigrid- skriver:

Tak tak, vi har gjort det godt (som sagt - meget stolt! &nbsp

Haha så krydser jeg fingre for at det bliver en pige til Jer næste gang, for den farve er fed fra man er 1 dag gammel til 17 år for en pige - især hvis den ikke bliver overdrevet

ja lilla er bare så skønt.  Bare vi får et sundt og raskt barn, så er det mindre vigtigt om det er en dreng eller en pige. Det ville dog være skønt at få en af hver, med den forskellige opdregelse og verden det giver.

KH Malene 

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

Malene76 skriver:

ja lilla er bare så skønt.  Bare vi får et sundt og raskt barn, så er det mindre vigtigt om det er en dreng eller en pige. Det ville dog være skønt at få en af hver, med den forskellige opdregelse og verden det giver.

KH Malene 

Har det på samme måde Det er vigtigst at hun er sund, men sjovest at få en af hver ;b

Anmeld

4. september 2011

Malene76

-Sigrid- skriver:

Har det på samme måde Det er vigtigst at hun er sund, men sjovest at få en af hver ;b

Anmeld

4. september 2011

Kris89

Tillykke er det stadig kun baby.dk der må vide det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.